• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agenciji Pioniri Communications velika nagrada Mixx v Srbiji

V okviru konference Digital Day, ki je v organizaciji IAB Srbija potekala 8. in 9. maja 2018 v Jugoslovanskem dramskem gledališču v Beogradu, so podelili tudi nagrade za najboljše digitalne akcije Mixx.

Velika nagrada in nagrada za najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih sta šli v roke agenciji Pioniri Communications in družbi Knjaz Miloš za smeha polno komuniciranje energijske pijače Guarana na Facebooku. Tudi če niste ljubitelj omenjene energijske pijače, si oglejte akcijo »Bolje visiti na Guarani, nego na grani« na YouTubu. Dobro vas bo nasmejal že predstavitveni video.

Risankasta druščina »PiruLOLci«, ki so jo v agenciji McCann Beograd ustvarili za Nestle Adriatik, je najboljša oznamčena vsebina. McCann Beograd je slavil še v dveh kategorijah, in sicer z akcijama »Najdi novo zaposlitev« (za Infostud) v kategoriji videooglaševanja in »Coke ljubi lokalno« za The Coca-Cola Company v kategoriji celostnih akcij. Agencija Ovation BBDO in proizvajalec pijač Nectar sta z akcijo »Že 20 let ni vseeno« slavili v kategorijah vplivnostnega marketinga in zavedanja o blagovni znamki. Najboljšo predstavitev novega izdelka je pripravila beograjska restavracija Ferdinand knedle, pri gradnji skupnosti na družbenih omrežij pa sta se najbolje odrezali agencija Direct Media in dobrodelna organizacija SPIKS.

Agencija Direct Media je prejela še dve nagradi, in sicer za akcijo »DM Triangulate – Societe Generale M Banking« (za banko Societe Generale) v kategoriji pridobivanja novih stikov in neposrednega odziva ter za najboljšo mobilno akcijo »Moja kravica AR« za mlekarno Imlek. Direct Media, Leo Burnett in Communis so za Imlek ustvarile najboljšo akcijo nativnega oglaševanja »Moja kravica«. Agencija Wireless media je z lastno spletno stranjo ustvarila tudi najboljšo korporativno spletno stran, najboljšo spletno stran pa so ustvarili s projektom »Beograd Živi« za Mestno občino Beograd.