• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko časopis postane fotoaparat

Organizatorji brazilskega fotografskega natečaja Metro Photo Challenge so udeležence na fotografski natečaj vabili z oglasom v lokalnem brezplačniku. A ne na način, kot si ga verjetno predstavljamo.

Organizatorji fotonatečaja poudarjajo, da so k sodelovanju vabljeni vsi. Vseeno je, ali ste profesionalec ali navdušenec ali pa nič od tega. In kako privabiti tudi tiste, ki sploh nimajo lastnega fotoaparata? Tako pridemo do »oglasa« iz uvodnega odstavka. Bralci največjega brezplačnika na svetu so si lahko iz priloge sestavili fotoaparat.

Eden od najstarejših medijev je dobil novo vlogo pa tudi funkcijo. Po drugi strani je po besedah brazilske kreativne agencije Artplan, ki je zasnovala akcijo, natečaj postal najbolj demokratičen na svetu. Akcija je naletela na izjemen odziv, saj so zabeležili kar 78-odstotno rast števila prijav v primerjavi z lanskim letom.