• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na Svetovni dan svobode medijev dve mednarodni (oglaševalski) pobudi

Na Svetovni dan svobode medijev (3. maja) je organizacija Novinarji brez meja (RSF) na problematiko lažnih novic opozorila z globalno akcijo. V drugi globalni akciji pa so stopili skupaj UNESCO in številne priznane medijske hiše, kot so The New York Times, CNN in The Atlantic.

 V oglasu #FightFakeNews je agencija BETC Pariz za RSF lažne novice predstavila kot ponarejena zdravila (ki nas spremljajo na vsakem kliku). Končni »izkupiček« širjenja lažnih novic in ponarejenih zdravil seveda povzroča škodo človeštvu. Kot kaže tudi raziskava inštituta MIT, se lažne novice širijo precej hitreje od resničnih.

Agencija Droga5 pa je za združene UNESCO in medijske hiše z akcijo #WorldPressFreedomDay poskrbela za promocijo... vseh sodelujočih medijskih hiš. Poleg UNESCO-ve spletne strani tudi s celostranskega oglasa v NYT bralce nagovarjajo, naj ne berejo le enega vira novic.