• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova Alpinina pohodniška zgodba

V okviru prve sezone pohodniškega projekta »Alpina outdoor team« je Alpina »aktivirala« 12 mladih ambasadorjev blagovne znamke. S tradicijo Alpine jih bo povezal slovenski alpinist Viki Grošelj, ki jih bo tudi spremljal skozi celotno sezono.

Približno leto dni po tem, ko so v žirovski Alpini obeležili sedemdeset let od izdelave prvega 'gojzarja' in v ta namen s slovensko legendo alpinizma Vikijem Grošljem prehodili sedemdeset kilometrov po Sloveniji, so se ponovno srečali z njim. Vendar tokrat z drugim ciljem. Letošnjo sezono je pod okrilje sprejel dvanajst mladih pohodnikov, ki so jih izmed skoraj petsto prijavljenih izbrali v Alpinini ekipi za zunanje športe.

»Za sodelovanje z ambasadorji smo se odločili, ker želimo kot priznan proizvajalec športne in pohodne obutve z bogato tradicijo skupaj z mladimi posamezniki ustvarjati aktualne, zanimive vsebine iz področja pohodništva in aktivnega preživljanja prostega časa, ki je v Sloveniji velik trend,« je za MM povedala Nives Markelj, vodja tržnega komuniciranja v Alpini.

Sogovornica ob tem doda, da sodelovanje z ambasadorji seveda ni novost. Vendar pa so v Alpinini zgodbi kljub temu dodali vsebine, ki so edinstvene in Alpino v tem pogledu ločujejo od drugih blagovnih znamk, ki se promovirajo na podobne načine. »Velika dodana vrednost projekta je v tem, da imajo naši ambasadorji možnost v slovenskem prostoru sodelovati z globalno blagovno znamko športne obutve, da jim bomo omogočili veliko vpletenost v razvojno fazo »outdoor« obutve in na drugi strani veliko možnosti za sodelovanje v različnih marketinških projektih na področju tovrstne obutve.«

Povezava tradicije z aktualnimi vsebinami

Kot pravijo v Alpini, se je s projektom začela nova zgodba slovenske blagovne znamke s tradicijo. »Verjamemo, da lahko na takšen način vzpostavimo učinkovito komunikacijo z našim ciljnim občinstvom preko sodobnih digitalnih medijev, ki so jih mladi vzeli za svoje. Verjamemo tudi, da lahko na takšen način vzbudimo zanimanje tudi pri mlajših uporabnikih, ki mogoče Alpine še ne poznajo,« pojasnjuje Markljeva.

Alpina Outdoor po njenih besedah predstavlja dobro priložnost za promocijo vseh novosti iz kolekcije, ki jih po njenih besedah ni malo. »Alpina tudi letos na trg postavlja zelo inovativne pohodne čevlje IRIS, ki jih od konkurence ločuje edinstvena 4DRY-tehnologija in druge posebnosti, zaradi katerih je čevelj maksimalno zračen, lahek in udoben za celoletne pohodniške aktivnosti.«

Pohodniki bodo prišli na svoj račun

V prvi pohodniški sezoni bodo sledilci lahko brali tudi o koristnih vsebinah, ki jih je dobro poznati, preden se odpravimo v hribe. Ambasadorji bodo komunicirali predvsem preko Instagrama in Facebooka. »Načrtujemo pa, da bomo z uporabo zanimive vsebine, ki jo bomo skupaj gradili med projektom, pripravili tudi uporabne članke in nasvete za uporabnike. Te bomo lansirali tudi preko Alpininih kanalov, kot so e-novičnik, Instagram in Facebook,« sklene Markljeva.