• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cannes Lions: Google je kreativni oglaševalec leta

Organizatorji 65. mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions so za kreativnega oglaševalca leta razglasili Google. Tehnološki velikan nagrado prejme za »kreativnost v vseh vidikih marketinga blagovne znamke, uporabe tehnologije za povečanje učinkovitosti kampanj in vključujočega pripovedovanja zgodb«.

Foto: Pixabay

Naziv organizatorji Kanskih levov podeljujejo podjetjem, ki se od drugih razlikujejo po inovativnem, globalnem marketingu svojih izdelkov ter spodbujajo kreativnost v tržnem komuniciranju. Google je na festivalu v Cannesu prejel skupaj 127 nagrad.

»V Googlu smo odprti za vsakogar. Naše marketinške kampanje morajo nagovarjati ljudi z vsega sveta, kar pomeni različne jezike, narodnosti in nazore. Želimo podpirati nadarjene novince, ki v našo industrijo prinašajo drugačne poglede. Ne govorim o večkulturnem marketingu, temveč o marketingu v večkulturnem svetu. Brez raznolikosti ni kreativnosti,« je povedala Lorraine Twohill, Googlovova direktorica marketinga. Nagrado bo prejela na svečani podelitvi v Cannesu, ki bo 22. junija 2018.

Da raznolikost ne bi ostala le prazna beseda na papirju, bodo organizatorji festivala skupaj z Googlom začeli z globalnim izobraževalnim programom, katerega cilj je povečati raznolikost in zmanjšati spolno neenakopravnost v kreativnih industrijah.