• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Prenova blagovne znamke se začne pri zaposlenih

Sezona oglaševalskih festivalov je v polnem zamahu. Za slovensko kreativno sceno se je začela s SOF-om, kjer je oglaševalec leta postal A1 Slovenija. O obsežnosti projekta prenove blagovne znamke Si.mobil v A1 smo se v osrednjem intervjuju pogovarjali z Matevžem Šmalcem, direktorjem upravljanja blagovne znamke in izkušnje v A1 Slovenija, ki v ospredje postavlja predvsem usklajeno in predano delovanje ekipe.

Pred natanko letom dni smo v Marketing magazinu obširno poročali o rojstvu nove blagovne znamke A1 Slovenija. V Sloveniji se namreč ne zgodi prav pogosto, da bi se lastniki podjetja odločili, da povsem na novo postavijo blagovno znamko, stari pa se odpovejo, zato je zgodba izredno zanimiva tudi s tržnokomunikacijskega vidika. Po letu dni se »stari« Si.mobil le še redko pojavlja v pogovorih med uporabniki, čeprav Matevž Šmalc, direktor upravljanja blagovne znamke in izkušnje v A1 Slovenija, pravi, da je iz misli ljudi težko kar čez noč izbrisati znamko z 18-letno tradicijo in da bi bilo to tudi nesmiselno. Kot dodaja, se je odločitev, da proces prenove blagovne znamke izpeljejo hitro, brez prehodnih obdobij, izkazala za pravilno. A do tako gladko izvedenega projekta ne bi prišlo brez predane in uigrane ekipe. S pravo ekipo, ki postavi trdne temelje, je možno vse, pravi vodja tega obsežnega projekta znamčenja. »Ali še kdo omenja Si.mobil? Seveda ga. Občasno sicer, a ga. Vendar je to povsem pričakovano – nemogoče in tudi nesmiselno je izbrisati 18 let zgodovine, ki jo je pisala mnogokrat nagrajena znamka Si.mobil. To je proces, ki bo trajal nekaj časa. Kar pa je ključno, je, da ljudje poznajo A1, vedo, za čem stojimo na trgu in da vsakodnevno živimo za to, da svojim uporabnikom nudimo najboljšo možno izkušnjo,« v intervjuju pripoveduje Šmalc.

V aktualni številki poročamo o vseh podrobnosti 27. SOF-a, bili smo na konferenci PRO.PR ter hrvaških Dnevih komunikacije v Rovinju. Napovedujemo Slovensko konferenco za odnose z javnostmi in 07. Diggit, na katerem bo govoril tudi prvi kiborg na svetu.

Pogovarjali smo se z Robertom Bohincem, kreativnim direktorjem leta. Predstavljamo tudi nove, mlade in uspešne kreativke iz agencije Mediodrom.

Spoznavamo še tako imenovano generacijo Z, najdete pa tudi konkretne predloge za pripravo načrta za učinkovito komuniciranje na družbenih omrežjih.

MM NOVICE

Med dobitniki oblikovalske »rdeče pike« ponovno tudi slovenska podjetja

Sloveniji kar pet IABC-jevih nagrad zlato pero

Snapchat za blagovne znamke – da ali ne?

KOLUMMNE

Denis Oštir: »Influencerji« so mrtvi ..., naj živijo »mikroinfluencerji«

Janja Božič Marolt: Lep ali pameten? Uspešna ali učinkovita?

Petra Krulc: »Ženskam, ki se enačijo z moškimi, manjka pravih ambicij«

Aljoša Bagola: Kako najti čas zase?

MMOJSTRI

Ron Cregan: »Blagovne znamke so ogrožena vrsta«

Rita Gomes, umetnica, ki živi za provokacijo

Laura Sophie Dornheim, vodja komuniciranja Adblock Plus

MED ZNAMMKAMI

Mlada kreativka iz agencije Mediodrom

Bančno preskakovanje na zabavo

Kjer so stranke, mora biti tudi banka

Patagonia, znamka, ki noče prodajati

TRENDI

Generacija Z: Dobrodošli doma!

Ko oglas postane izkušnja

DIGITALNO

Kako pripraviti načrt za učinkovito komunikacijo na družbenih omrežjih

Tehnološki velikaniprepovedali oglaševanje kriptovalut

Ljubljanske mlekarne v novi spletni podobi

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Rekordno leto za akcije odnosov z javnostmi

Michael Nord na SKOJ-u o internih vplivnežih

PRO.PR: Vznemirljivi časi za komunikatorje