• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Levjesrčni« bo letos direktor Unileverja

Organizatorji Kanskih levov bodo Paulu Polmanu, direktorju Unileverja, podelili nagrado LionHeart za njegovo humanitarno delo. Prejel jo bo za svoj prispevek k trajnostnemu razvoju enega največjih oglaševalcev na svetu.

Nagrado Cannes LionHeart vsako leto podelijo posameznikom, ki z inovativno uporabo moči blagovnih znamk pozitivno vplivajo na ljudi ali planet.

Paul Polman je direktor Unileverja od leta 2009 in je gonilna sila pri preobrazbi podjetja v bolj družbenodgovorno. Organizatorji so še posebej izpostavili njegov prispevek k mednarodnim organizacijam in pobudam, kot sta Združeni narodi in Zavezništvo proti stereotipizaciji.

»Vedno bolj postaja jasno, da je trajnostni razvoj najboljši način za dolgoročno zadovoljevanje potreb potrošnikov in družbe. Blagovne znamke s poslanstvom so v središču našega pristopa in priznanje Kanskih levov je poklon kreativnosti, odločnosti in strasti za naše ekipe po vsem svetu,« je dejal Polman. Nagrado bo prejel na 65. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, natančneje 22. junija 2018.

Kot njegov največji tekmec P&G je tudi Unilever letos večkrat povzdignil glas proti netransparentnosti v digitalnem oglaševanju in tehnološkim velikanom. Pri tem je bil sicer najglasnejši Unileverjev vodja marketinga Keith Weed.