V tekmovalni skupini družbeno odgovornih akcij je na 27. SOF-u slavila akcija »Daj se na seznam«, ki jo je Futura DDB ustvarila za Slovensko združenje bolnikov z limfomom in levkemijo in Zavod za transfuzijsko medicino Slovenije.
Z akcijo so njeni ustvarjalci Slovencem želeli približati občutke, ki ga doživi oboleli za krvnim rakom. Tako so na lastni koži izkusili težo krvnega raka in spremenili svoj odnos do vpisa na seznam darovalcev.
Število darovalcev na kritični ravni
V Sloveniji za krvnim rakom letno zboli približno 3000 ljudi. Njihova rešitev so darovalci krvotvornih matičnih celic. Ker le redki ustrezajo, mora biti seznam teh čim večji. »Postopek darovanja je preprost, saj se darovalci z brisom ustne sluznice hitro uvrstijo na seznam. Vendar pa je kljub temu njihovo število upadlo na kritično raven,« so ob pojasnilu še zapisali ustvarjalci.
Sodelujoči pri projektu:
Oglaševalec:Slovensko združenje bolnikov z limfomom in levkemijo in Zavod za transfuzijsko medicino Slovenije
Agencija:Futura DDB d.o.o.
Direktor in projekta: Meta Pavlin Avdić
Umetniški direktorici:Katja Gaspari Leben in Ana Kogovšek
Kreativni direktorji:Matjaž Germ, Robert Bohinec in Zoran Gabrijan
Oblikovalka:Katja Gaspari Leben
Tekstopisca:Matjaž Germ in Robert Bohinec
Svetovalka za organizacijo dogodkov:Maša Budnar Radilović
Svetovalka za odnose z javnostmi:Hana Vidic
Fotografija:Neža Plestenjak
Drugi sodelujoči partnerji:Združenje L&L in ZTM
Predstavnici naročnika:Kristina Modic in Natalija Lampreht
Ostali sodelavci:Maja Maroša, Barbara Tomc, Aljoša Rebolj, Domen Ožbot in Anika Dziewior Pavlin
Sorodni članki
- B-report 2018: Na vrhu regijske lestvice ponovno New Moment; med slovenskimi agencijami vodi Pristop
- Neobremenjen z modnimi muhami in konkurenčno borbo
- Imamo finaliste za nagrade Effie Slovenija
- Akciji »Skriti Escape Room« še nagrada s področja odnosov z javnostmi
- Cannes Lions 2018: Dan po oglaševalski tekmi