• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Adria Airways predstavlja Adria App

Z včerajšnjim dnem je potnikom na voljo aplikacija slovenskega letalskega prevoznika Adria Airways. Z njo se želijo še bolj približati potnikom in jim omogočiti boljšo potovalno izkušnjo. Kot je za MM povedala Manca Uršič Rosas, direktorica marketinga v Adrii Airways, gre za zelo pomembno novost tudi z marketinškega vidika.

Aplikacija kot dodaten komunikacijski kanal

Kot najpomembnejši sklop informacij pri Adrii Airways navajajo potovalne storitve, kot so rezervacije, urejanje in status leta ter vozni redi. Glavni cilj aplikacije je še večja priročnost potovanj za potnike. Po besedah Mance Uršič Rosasima letalska družba Adria Airways visok delež poslovnežev, ki z njimi letijo večkrat mesečno. Zato so se pri razvoju najprej usmerili v ponudbo rešitev, ki vplivajo na udobje in dosegljivost orodij in informacij. »Tako je bil naš prvi cilj zadostiti želji in potrebi, da so vse informacije, ki so za potnike relevantne, z njimi ves čas njihovega potovanja. Ker gre komunikacijski razvoj v smeri vzpostavljanja takojšnih povezav, sporočil in odnosov, smo hkrati zaznali potencial aplikacije kot dodaten komunikacijski kanal, pri čemer pa ne želimo uporabnika ovirati, temveč mu dati informacije, ki so zanj relevantne,« pojasnjuje sogovornica.

Aplikacija bo z nadgradnjami dobivala bogatejšo vsebino. Med drugim načrtujejo implementacijo geolokacije in povezave s storitvijo MyAdria. Mobilno aplikacijo pri slovenskem letalskem prevozniku sicer vidijo kot pomembno orodje povezovanja s potniki, tudi z marketinškega vidika. Ta jim namreč omogoča, da jo uporabijo kot orodje za posredovanje relevantnih sporočil. »Predvsem na tistih točkah, kjer morda sistem potrebuje nekaj več časa za pridobitev določenih podatkov, zato je naša ideja, da bi uporabnikom ta čas skrajšali. To je seveda stvar razvoja aplikacije. V tem trenutku smo uporabnikom želeli ponuditi najosnovnejše storitve, da bo njihovo potovanje z nami priročnejše, seveda pa že razmišljamo, kje so potenciali za umestitev naših sporočil,« sklene Manca Uršič Rosas.