• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Addiko Bank prejela šest nagrad »Transform Awards Europe 2018«

Addiko Bank je prejela šest nagrad »Transform Awards Europe 2018«, ki jih podeljujejo najboljšim evropskim projektom s področja upravljanja blagovnih znamk, prenove blagovnih znamk, vizualne identitete in upravljanja z ugledom.

Addiko Bank je skupaj z agencijo Prophet, ki je zasnovala projekt prenove blagovne znamke za bančno skupino Addiko, prišla v ožji izbor za nagrade »Transform Awards Europe 2018« v šestih kategorijah in nato v vseh tudi dobila nagrado. Zlato nagrado je dobila za najboljšo kreativno strategijo, najboljšo prenovo blagovne znamke v procesu združevanja, najboljši razvoj blagovne znamke v okviru repozicioniranja in predstavljanja nove vizije ter najboljšo vizualno identiteto v finančni industriji. Za najboljšo uporabo vizualne lastnine je dobila srebrno nagrado in bronasto za najboljši strateški in kreativni razvoj nove blagovne znamke.

»Prejeti eno ugledno nagrado je veliko priznanje in čast, prejeti šest nagrad v mednarodni konkurenci globalnih blagovnih znamk, kot so P&G, Intel, Danone, Siemens, Konica-Minolta, Harrods, ABB, BAT, Carlsberg in Bloomberg. pa je neverjeten dosežek, na katerega smo zelo ponosni. Te nagrade doživljamo kot zadnje v nizu potrditev, da smo odlično izpeljali projekt prenove blagovne znamke. Prav tako so nagrade spodbuda, da smo iz dneva v dan našim strankam in partnerjem  še boljša, bolj jasna, bolj enostavna in bolj nesporedna banka,« je ob tej priložnosti povedala Maja Čulig, direktorica marketinga Addiko Skupine.

V strokovni žiriji, ki podeljuje nagrade »Transform Awards Europe«, je bilo 27 strokovnjakov s področja marketinga, oglaševanja, znamčenja, komunikacij in kreativnih rešitev. Prijavljene projekte so ocenjevali glede na strateški pristop, kakovost vsebin, kreativnost in izvirnost izvedbe ter doseženi rezultat.