• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Triglav Rekord

Mobilna aplikacija Triglav Rekord Zavarovalnice Triglav je na 27. SOF-u prejela dve veliki nagradi, in sicer za digitalno komuniciranje in za inovativne rešitve.

Mobilna aplikacija Triglav Rekord predstavlja nadgradnjo klasičnega ogleda tekme smučarskih poletov in omogoča, da posameznik oziroma skupina v realnem času odda svojo napoved dolžine smučarskega poleta za vsakega tekmovalca posebej. Gre za prvo tako imenovano drugozaslonsko (second-screen) mobilno igro v napovedovanju poletov. Lansiranje komunikacije je bilo močno podprto s klasičnim oglaševanjem, vključili pa so tudi inovativno umeščanje oglasnih sporočil v medije in prostor. Komunikacijska podpora mobilni aplikaciji Triglav Rekord je vsebovala vrsto inovativnih rešitev, ki so na relevanten način nagovarjale športne navdušence in jih že pred samimi tekmami aktivno vključile v tematiko napovedovanja dolžine poletov.

Pri komunikacijski akciji so sodelovali:

Naročnik komunikacij: Zavarovalnica Triglav

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Luka Kunavar, Uroš Kuzmič, Alenka Bešter, Jaka Jauh, Alenka Jančar, Nina Mazalovič in Ana Obreza

Razvijalec aplikacije: Sportradar

Agencija: Pristop

Direktorica projekta: Simona Mladenović

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Kreativna direktorja: Blaž Vuk in Robert Bohinec

Oblikovalka: Aleksandra Prus

Medijska strateginja: Vanja Čas

Pisci: Robert Bohinec, Eva Gjorek in Blaž Vuk

Svetovalka za odnose z javnostmi: Meta Mežnar

Produkcijska hiša: Sportradar

Medijska agencija: Pristop Media

Digitalna agencija: D'Agency

Drugi sodelavci: Nika Perovšek, asistentka vodje projektov, in Davorin Milinović, direktor strateškega načrtovanja