• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kreativni direktor leta je Robert Bohinec

Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, je na podlagi osvojenih nagrad na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu dobil največ točk med vsemi kreativnimi direktorji. Tako je pridobil naziv kreativnega direktorja leta, ki ga že tradicionalno podeljujemo pri Marketing magazinu. Kot je povedal za MM, se ga je iskreno razveselil, predvsem pa pohvalil predanost celotne Futurine ekipe.

Robert Bohinec je po MM-ovem točkovanju skupno osvojil 91 točk, največ po zaslugi odmevne in zabavne oglaševalske akcije »Odhostaj od mame« za Vzajemno. V spodnjem posnetku nam je zaupal, zakaj je po njegovem mnenju akcija, ki je na 27. SOF-u prejela tri zlata in eno srebrno priznanje, navdušila člane SOF-ove žirije.

Bohincu na drugem mestu s 85 točkami sledi Blaž Vuk, kreativni direktor v agenciji Pristop, na tretjem mestu pa je Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor in partner v Pristopu, s 56 točkami. V prvi deseterici so še Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agencijiLuna TBWA, Zoran Gabrijan, kreativni direktor v Futuri DDB, Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, Jelena Ličanin, vodja marketinga in kreativna direktorica na Radiu Študent, samostojni kreativni direktor Matjaž Germ, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica pri Grey Ljubljana, Petra Krulc, izvršna kreativna direktorica v agenciji Grey Ljubljana, in Žare Kerin, kreativni direktor v Futuri DDB.

Kako smo točkovali?

Če je bilo ob posameznem nagrajenem delu, ki so predstavljena v katalogu na spletni strani SOF, navedenih več kreativnih direktorjev, smo enako število točk pripisali vsem. Za akcije v tekmovalnih skupinah B, C, D, E, F, G, H, J, K in L, ki so se uvrstile v ožji izbor, smo kreativnim direktorjem pripisali eno točko (če niso bila nagrajene s srebrno, zlato ali veliko nagrado), za prejeto srebrno priznanje 5 točk, za zlato priznanje 9 točk in za veliko nagrado 15 točk. V skupini A – celostne komunikacijske akcije so za uvrstitev v ožji izbor prav tako dobili eno točko, za srebrno priznanje 6 točk, za zlato priznanje 11 točk in za veliko nagrado 18 točk. Če je nagrado prejela serija oglasov, smo za prvi oglas iz serije pripisali število točk glede na osvojeno priznanje (torej 5 za srebrno, 9 za zlato in 15 za veliko nagrado, razen v skupini A so dobili toliko točk, kot je opisano zgoraj), vsak nadaljnji oglas iz serije pa je prejel po eno točko. Za prejeto priznanje v kategoriji ON SOF so kreativni direktorji prejeli 4 točke. Serijo oglasov smo v tem primeru točkovali enako kot pri drugih tekmovalnih skupinah, torej 4 točke za prvi oglas in po eno točko za vsak nadaljnji oglas.

Podrobno lestvico in intervju s kreativnim direktorjem leta Robertom Bohincem bomo objavili v majski številki MM-a, ki izide konec aprila.