• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Briljantna prebava

»Briljantna prebava« se je na 27. SOF-u briljantno odrezala. Akcija, ki so jo zasnovali v agenciji Pristop za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe, je dobila dve veliki nagradi, in sicer v skupini digitalnih komunikacijskih akcij in v skupini oznamčenih ali ustvarjenih vsebin, kot tudi dve zlati in eno srebrno priznanje.

Akcija je z objavami v digitalnih kanalih javnost najprej vabila na posebno spletno mesto s posnetkom varnostnih kamer v 360-stopinjski tehniki tik pred drzno tatvino. Nato so lahko uporabniki sodelovali v preiskavi tako, da so s pomočjo namigov o osumljencih glasovali za enega od njih. Pravilnost svoje odločitve so lahko preverili ob ogledu zaključnega videooglasa, ki so ga premierno predstavili na spletu, nato pa tudi na televiziji. V njem je poleg detektivov glavno vlogo odigral Donat Mg, ki je poskrbel za končen razplet in razrešitev skrivnosti briljantne prebave, so akcijo opisali njeni ustvarjalci.

Pri akciji so sodelovali:

Naročnik komunikacij: Atlantic Grupa

Ime znamke oziroma podznamke: Donat Mg

Predstavniki naročnika: Simona Koren, Rosana Turk, Lea Norčič in Jernej Janežič

Agencija: Pristop

Direktorici projekta v agenciji: Simona Mladenović in Živa Švagelj

Vodja projekta: Tea Rojec

Umetniška direktorja in oblikovalca: Matija Kocbek in Vida Igličar

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Pisca: Peter Zabret in Blaž Vuk

Produkcijska hiša: Nora Production Group

Fotograf: Matic Kremžar

Režiser: Toon Aerts

Glasba: Sam Clunie in Dominic Marsh

Medijska agencija: Atlantic Media

Digitalna agencija: Spletna postaja

Drugi sodelavci: Damjana Grošelj, Sanja Subić, Ana Peterlin, Matic Klemen, Mark Mavretič in Julija Somrak