• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Velika nagrada SOF: Pohujšanje

V naslednjih dneh bomo podrobneje predstavili oglaševalske akcije in oglase, ki so na 27. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) dobili veliko nagrado. Plakat »Pohujšanje« je prejel kar dve veliki nagradi, in sicer v skupinah celostnih komunikacijskih akcij ter tiskanih oglasov in plakatov, poleg tega pa še zlato priznanje za ambientalno oglaševanje.

Plakat »Pohujšanje« so za Cankarjev dom, Dramo in MGL ustvarili v agenciji Pristop. Njegovo kreativno rešitev so pojasnili takole: »V znameniti farsi je Cankar Slovence označil kot ponižne, čistunske in prestrašene. S strahovi pred vdorom tujcev in sodobnega pohujšanja se ukvarja tudi koprodukcijska uprizoritev v Cankarjevem domu. V tej je režiser Eduard Miler vlogo Jacinte, Cankarjeve osrednje provokatorke, namenil temnopolti plesalki Maši Kagao Knez. Zato smo pri snovanju komunikacijske podobe to dejstvo združili z zgodovinskim nabojem predstave. Zasnovali smo močan osrednji vizualni element, ki učinkovito izkorišča neposrednost in moč zelo tradicionalnega medija – plakata.«

Pri akciji so sodelovali:

Naročnik komunikacij: Cankarjev dom, Drama, MGL

Članici projektne ekipe pri naročniku: Saša Globačnik in Simona Belle

Direktorji projekta: Saša Globačnik, Simona Belle in Jernej Pristov

Vodje projekta: Simona Belle, Katarina Koprivnikar, Saša Globačnik, Hana Radovan, Jernej Pristov in Milana Simonič

Agencija: Pristop

Umetniški in kreativni direktor, oblikovalec in pisec: Aljoša Bagola

Fotograf: Peter Uhan

Ilustrator: Enrique Tortosa (agencija Umer)

Drugi sodelavci: Edin Alibešter in Emil Barbarić