• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Martin Sorrell se po 33 letih poslavlja od WPP

Sir Martin Sorrell, generalni direktor WPP, največje agencijske mreže na svetu, je nenadno odstopil s svojega položaja. S tem pa se pojavljajo ugibanja o njegovem nasledniku in prihodnosti podjetja, ki ga je ustanovil pred 33 leti.

Po tretjini stoletja sir Martin Sorrell zapušča WPP, oglaševalsko multinacionalko, ki jo je ustanovil.

Sorrell z odstopom končuje svojo kariero v podjetju, ki ga je v 33 letih razvil v največjo agencijsko holdinško skupino na svetu. Svojo odločitev je sporočil v soboto, 14. aprila 2018, in takoj zatem je njegovo funkcijo do imenovanja novega generalnega direktorja prevzel Roberto Quarta, dosedanji predsednik WPP. Za operativna direktorja sta bila imenovana Mark Read, ki vodi agenciji Wunderman in WPP Digital, in Andrew Scott, korporativni direktor razvoja pri WPP in operativni direktor za Evropo. Sorrell je prepričan, da podjetje zapušča v dobrih rokah.

V zadnjem letu se je šef WPP soočal z obtožbami o zlorabi sredstev podjetja. Izvedena notranja preiskava naj sicer tega ne bi dokazala, kljub temu pa se je Sorrell odločil za odstop. »Seveda sem žalosten, da WPP po 33 letih zapuščam. Podjetje je bilo zelo dolgo moja strast, fokus in vir energije. Prepričan pa sem, da je za podjetje najboljše, če ga zapustim zdaj.«

Sorrell bo pri WPP ostal do imenovanja novega direktorja, potem pa se bo upokojil.