• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bruketa&Žinić&Grey je hrvaška agencija leta

Nagrado IdejaX za agencijo leta, ki so jo podelili na hrvaškem festivalu Dani komunikacija, je prejela agencija Bruketa & Žinić & Grey. Oglaševalec leta je Iskon Internet, podelili pa so tudi nagrade za najboljše digitalne akcije Mixx in nagrade za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie.

Agencija leta na Hrvaškem je Bruketa&Žinić&Grey. (Foto: Luka Stanzl)

Velika zmagovalka letošnjega tekmovanja najkreativnejših projektov IdejaX na Hrvaškem je agencija Bruketa&Žinić&Grey. Za agencijo je sicer pestro leto in eden največjih mejnikov v njeni zgodovini. Priključili so se namreč agencijski mreži Grey (del holdinga WPP) in že v prvem letu z novim imenom prejeli naziv najboljše hrvaške agencije. »Hvala vsem naročnikom za zaupanje in vsem tistim, ki delajo ali so delali v naši agenciji. V zadnjih dvajsetih letih smo imeli priložnost sodelovati z nekaterimi najambicioznejšimi ljudmi v državi. Njihova ambicija nas motivira in navdihuje,« sta ob prejemu nagrade za agencijo leta povedala njena kreativna direktorja Davor Bruketa in Nikola Žinić.

Nagrado X za hrvaškega oglaševalca leta je dobil Iskon Telekom. Dobitniki zlatih nagrad so Zagrebačka pivovara in BBDO Zagreb za akcijo »Mame in očetje so zakon«, Iskon Internet in agencija Señor za akcijo »Iskon Casting« ter  Jamnica in agencija Imago Ogilvy za akcijo »Dear Mr. President«. Posebno nagrado za najboljše tekstopisje je dobila akcija »BOOKtiga 2017«, ki jo je za Mestno knjižnico Poreč ustvarila agencija Studio Sonda. Priznanje za najboljše oblikovanje je dobila agencija (leta) Bruketa&Žinić&Grey za akcijo »Mix it up«, ki je dobila tudi nagrado za najboljše umetniško vodenje, in sicer za akcijo »#Nemadanema« za Vipnet. Nagrada za najboljšo izvedbo, produkcijo in uporabo tehnologije v oglaševanju je pripadla Hrvatskemu Telekomu in agenciji BBDO Zagreb.

Na Hrvaškem so (spet) najučinkovitejši pivovarji

 Na tekmovanju za tržnokomunikacijsko učinkovitost Effie že nekaj let vladajo predvsem pivovarji z zabavnimi oglasi. Letos je velika in zlata nagrada pripadla navezi Ožujskega piva in agencij BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian in Pragma komunikacije za akcijo »Žuja je zakon (2015-2017)«. Akcija na zabaven način komunicira lokalne posebnosti Hrvaške, hkrati pa izpostavlja skupno ljubezen. Pitje piva ob dobri družbi, seveda. Ožujsko pivo je v sodelovanju z omenjenimi agencijami dobilo še eno zlato nagrado, in sicer za nadaljevanje akcije »Počeši z razlogom«. Zlato nagrado sta dobili tudi akciji »Boli me pipi«, ki jo je za Dalmacijavino zasnovala agencija Imago Ogilvy, in »Nehajte mučiti sami sebe«, delo agencije Señor za farmacevtsko podjetje Mylan. Slednja je tudi edina »zlata« akcija, ki ni bila ustvarjena za naročnika s področja pijač.

Vse srebrne nagrade so končale v rokah pivovarjev. Prvo je prejelo Karlovačko z agencijami Bruketa&Žinić&Grey, Starcom/Publicis One za akcijo »Tako kot siješ, tako boš tudi pil«, drugo pa Ožujsko pivo z agencijami BBDO Zagreb, Universal McCann, Degordian za akcijo »Mame in očki so zakon!«. Nekaj »prostora« za nagrade drugim oglaševalcem se je našlo le med bronastimi nagradami, kjer so nase opozorila telekomunikacijska podjetja. Za predstavitveno akcijo novega ciderja Stari lisac (»Predstavitev Starega lisca – Pojdi na lov in prebudi Starega lisjaka v sebi«) jo je prejel Heineken Hrvaška v sodelovanju z agencijami Publicis, Starcom/Publicis One. Telekomunikacijski del bronastih nagrad sta prispevali akciji »Iskon casting« (oglaševalca Iskon internet in agencije Señor, Pro Media Group, 404, Centralna jedinica) in »Domači internet«, ki sta jo za Tele2 ustvarili agenciji ImagoOgilvy in Media Polis. Zadnja bronasta nagrada je pripadla zavarovalnici Croatia osiguranje in agencijam Bruketa&Žinić&Grey, Brigada in Millenium promocija za akcijo »Croatia je Hrvaška – Zgodbo pišemo sami«.

Glavna nagrada Mixx agenciji Imago Ogilvy in Dalmacijavinu

Nagrade Mixx podeljujejo najkreativnejšim in najučinkovitejšim digitalnim projektom. Za nagrade se je v 10 kategorijah potegovalo 78  del. Glavno nagrado »Best in Show« je prejela z Effijem nagrajena akcija »Boli me pipi«, ki jo je za Dalmacijavino ustvarila agencija Imago Ogilvy. 

Nagrade Mixx v posameznih kategorijah so prejeli:

  • Povečanje zavedanja o blagovni znamki: »Beck’s – Scratch4Art« agenciji: 404, oglaševalec: Zagrebška pivovarna;
  • Neposredni odziv in zbiranje stikov: »Meandar«, agencija: M+ Agency, oglaševalec: Feal IN;
  • Večmedijska vključenost: »Croatia je Hrvaška – Zgodbo pišemo sami«, agencija: Bruketa&Žinić&žGrey, oglaševalec: Croatia Osiguranje;
  • Akcija v družbenih medijih: »Vipnet YouTube Akademija«, agencija: Degordian, oglaševalec: Vipnet;
  • Najboljša znamčena vsebina: »Nipme ni da ni«, agencija: Bruketa&Žinić&Grey, oglaševalec: Vipnet;
  • Mobilna akcija:»Terappia«, agencija: Infinum, oglaševalec: Sandoz;
  • Najboljša medijska strategija: »Share & Take 2.0«, agencija 404, oglaševalec: Coca-Cola Adria;
  • Najboljša spletna stran: »Vipnet.hr«, agencija: web.burza, oglaševalec: Vipnet;
  • Inovativna raba tehnologije: »Fotoprepoznavanje«, agencija: Undabot, oglaševalec: Njuškalo;
  • Najboljša akcija v iskalnikih: »Searching Bike.hr in 2017«, agencija: SeekandHit, oglaševalec: Sensus Grupa

Nova-stara zmagovalca Young Lions

Letos so se lahko na tekmovanju Young  Lions mladi kreativci do 30 let starosti pomerili v petih kategorijah: odnosi z javnostmi, digitalno komuniciranje, oblikovanje, tiskani oglasi in najboljša raba medijev. Veliko nagrado, zastopanje Hrvaške na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions in zlato nagrado v kategoriji digitalnega komuniciranja, sta tako kot lani dobila Matko Buntić in Fran Mubrin iz agencije 404 z akcijo »Wild awake«. V kategoriji oblikovanja sta zmagali Ana Sakač in Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian, v kategoriji odnosov z javnostmi pa sta se najbolje odrezali Marina Gugić in Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij. V kategoriji tiskanih oglasov sta slavili Ivana Drezga in Stella Bogovac iz agencije I to nije sve!, v kategoriji najboljše rabe medijev pa Barbara Vugec in Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb.