• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Umetna inteligenca ni svet, poln terminatorjev

Vstopamo v tretjo fazo digitalne transformacije, v svoji novi knjigi piše belgijski strokovnjak Steven Van Belleghem. V založbi MM bo slovenski prevod knjige Stranke pojutrišnjega dne: Kako privabiti stranke v svetu umetne inteligence, botov in avtomatizacije izšel konec aprila.

Če je bila ključna beseda knjige Ko digitalno postane človek (2017) mobilno, potem je rdeča nit knjige Stranke pojutrišnjega dne (z izvirnim naslovom Customers the day after tomorrow: How to attract customers in a world of AI, bots and automation)umetna inteligenca. Med drugim Van Belleghem v knjigi piše o nepotrebnem strahu pred umetno inteligenco in neučinkovitosti družbenih omrežij pri podpori kupcev.

Iz knjige:

»Prevelik strah glede umetne inteligence (AI) lahko upočasni njen razvoj. Seveda moramo upoštevati, da bo v prihodnjih letih vzela svoj davek v številu delovnih mest. To je vsem jasno. Razlog več, da zdaj odpremo razpravo o tem, kako se na najboljši način lotiti teh družbenih izzivov, kot pa da AI zadavimo ob rojstvu. Nekateri poklici bodo nedvomno izginili, zato je najbolje, da se začnemo zdaj navajati na to dejstvo. Samovozeči tovornjaki bodo na začetku še vedno potrebovali človeškega upravljavca v kabini, ker to trenutno zahteva zakon. Ne bo pa tako ostalo za vedno. Na neki točki bodo vozniki postali popolnoma odveč: tovornjaki se bodo vozili sami. Vendar je šofer tovornjaka eden od najpogostejših poklicev v ZDA. Kaj se bo torej zgodilo potem? Kaj naj bi počeli vsi ti nekdanji vozniki?«