• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalsko razsodišče z novima razsodbama

Oglaševalsko razsodišče, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, je v marcu odločalo o dveh novih pritožbah. O obeh je presodilo, da sta utemeljeni in je obema izreklo umik obravnavanih oglasov.

Za plakate trgovca E. Leclerc »Ceneje kot ...« je razsodišče presodilo, da z navedbo cen zavajajo potrošnike. Poleg tega kršijo tudi določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK), ki opredeljuje primerjalno oglaševanje.

Oglas podjetja Global Group Llc »Ta metoda odstrani 97 % vzrokov uhajanja urina« je bil objavljen v časopisu Delo. Razsodišče je presodilo, da oglaševanje prehranskega dopolnila krši vrsto določil SOK. Šlo naj bi za zavajanje in nedovoljeno uporabo zdravstvenih trditev. Oglaševalec namreč ni predložil ustreznih dokazil o njihovi uporabi. Resničnost zdravstvenih trditev oglaševalec ni utemeljil niti v svojem ugovoru na razsodbo.

V oglasu je upodobljena namišljena  oseba, ki daje vtis, da gre za zdravnika strokovnjaka. Ob tem celo navede, da prihaja »iz ugledne, svetovno priznane institucije«. Prav tako oglaševalec v postopku ni predložil dokazil o resničnosti oseb, ki nastopajo v oglasu. OR je opozorilo tudi Delo, saj gre za oglaševalca iz tujine, ki v Sloveniji nima svojega predstavništva.