• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj najraje gledajo šefice, vitezi in mladi profesionalci?

Medijska družba Pro Plus je ob predstavitvi oglaševalcem razvrstila gledalce svojih vsebin v tri ciljne skupine glede na njihov življenjski slog.

Foto: Pro Plus

Prva je skupina šefic. Trudijo se, da so njihove družine srečne, da je hladilnik poln, poletne počitnice rezervirane, da so družinski člani ustrezno zavarovani in da je v domači lekarni dovolj zdravil. Šefice največ gledajo to, kar rečejo otroci. V primeru Pro Plusa je to otroški program OTO. Ko gredo otroci spat, pa si lahko vzamejo čas zase. Odpravijo se v svet turških nadaljevank, resničnostnih šovov, kot je Ljubezen po domače, ali pa iščejo ideje o prenovi doma v oddaji Delovna akcija. Teden zaključijo ob glasbi v katerem od šovov, kot je na primer Zvezde plešejo.

Vitezi čas najraje preživljajo s svojimi prijatelji ob gledanju prenosov nogometnih tekem, kot so UEFA Lige prvakov in UEFA Liga Evrope, v Prvi ligi Telekom Slovenije in dirki elitnega razreda Moto GP na Kanalu A. Ker jim je šport zelo pomemben, radi iščejo še dodatne športne novice, na primer na 24ur.com.  Ko si morajo daljinski upravljalnik deliti s svojimi ženami, jih poskusijo prepričati za ogled filma po okusu obeh.

Tretja skupina so mladi profesionalci, ki si dneve zapolnijo s službo, prijatelji in aktivnostmi. Skrbijo za svoj videz in telesno kondicijo. Tako kot so urejeni sami, je urejen tudi njihov dom. Navdihe za gurmanska druženja iščejo v oddajah, kot je MasterChef, in na spletu (okusno.je). Lepotne nasvete najdejo na spletnem mestu zadovoljna.si. Ker pa imajo radi adrenalin, se sproščajo ob tematskih filmih ali nanizankah.