• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mariah Carey obišče hostel

Agencija Lucky Generals je za verigo hostlov Hostelworld ustvarila novo akcijo v seriji oglasov z zvezdniki, ki nepričakovano preživijo noč v hostlu. Ali sploh obstaja večji kontrast pri dojemanju hostla, kot ga predstavlja glasbena diva?

Ameriška pevka in (vsaj za Hostelworld) diva vseh div Mariah Carey se s svojo ekipo pomotoma znajde v hostlu, saj je menedžer rezerviral sobe na napačni lokaciji. In ker še nihče od njih ni bil nikoli v hostlu, nimajo pojma, kaj jih čaka. In tu pridemo do sporočila oglasa. Po eni strani v dvigalu srečajo golega gosta med umivanjem zob, po drugi strani pa Careyjeva prespi v »kraljevski« sobi, ki stane 150 evrov na noč.

Marek Mossakowski, globalni vodja blagovne znamke Hostelworld, je ob tem povedal, da so z oglasom želeli prikazati spreminjanje sodobnih hostlov. »Hostli imajo vse, kar bi pričakovali od drage namestitve, ampak za ugodno ceno in skupnostjo podobno mislečih popotnikov, s katerimi si lahko delite izkušnje. Celo ljudje z najvišjimi standardi lahko začnejo verjeti v hostle, saj večje dive od Mariah Carey ni.«

HostelWorld v oglaševalskih akcijah že nekaj časa sodeluje z znanimi osebnostmi. Nazadnje s problematičnim igralcem Charliejem Sheenom, ki pa se v oglasih izkaže za prav dobrega gosta in zabavnega »cimra«.