• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercator je v pomlad stopil s 2Cellos

Agencija ArnoldVuga je za Mercator pripravila spomladansko akcijo »Dobro vem. Dobro jem. Dobro sem.« Zgodba v ritmih skladbe No roots iz lanskega leta se nadaljuje, le da jo je tokrat zaigral glasbeni dvojec 2Cellos.

Ko se je Mercator skoraj natanko pred letom dni z novo kreativno agencijo ArnoldVuga lotil temeljite pomladitve komunikacije, je pesem tedaj malo znane pevke Alice Merton No Roots odigrala pomembno vlogo pri njenem uspehu. Marketinška ekipa Mercatorja in agencija sta bili posledično na začetku leta 2018 pred velikim izzivom, in sicer kako ne izgubiti velikega potenciala, a vendarle storiti korak naprej tudi v glasbenem smislu. To so storili tako, da so za izvedbo pesmi No roots izbrali glasbeni dvojec 2Cellos.

Kot je za MM povedala Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja v Mercatorju, so se za priredbo odločili z razlogom. »Ob lanski prenovi komunikacije je bila pesem tako uspešna, da kar asociira na Mercator. Poleg tega je postala tudi ena najbolj predvajanih skladb in že to dejstvo je klicalo po tem, da iščemo v njej nove potenciale.«

Televizijski oglas so začeli predvajati 8. aprila. Snemali so ga v Mercatorjevem centru Šiška, režiral pa ga je Sašo Podgoršek. V njem spremljamo glavno junakinjo ob preizkušanju vseh razsežnosti Mercatorjeve ponudbe, ki so tudi v samem sloganu akcije. To so Dobro vem (doma pridelani in predelani izdelki), Dobro jem (užitek v sveži in kakovostni hrani) in Dobro sem (postrežba in vzdušje v Mercatorjevih trgovinah).

»Nakupovanje v Mercatorju ni samo zlaganje izdelkov v košaro ali voziček, ampak je tudi doživetje, torej spoznavanje novih izdelkov, pokušine, zamisli za jedi in darila. Ne nazadnje pa tudi naključno srečanje z znanci in prijatelji med nakupovanjem,« je zasnovo oglasa pojasnila Andreja Zadnik Andoljšek. Poleg omenjenega televizijskega oglasa akcija obsega še objave v tiskanih medijih, zunanje oglaševanje in digitalno oglaševanje (dokumentarni zapis o snemanju in različico nastopa 2Cellos na YouTubu).

Prvi odzivi na akcijo so po besedah sogovornice pozitivni. »Sama pojava 2Cellos je tako karizmatična, da vzbudi pozornost in pusti vtis, ki traja tudi potem, ko se oglas odvrti,« je zadovoljna sogovornica. Nadaljnjega sodelovanja s slavnim dvojcem pri Mercatorju sicer ne izključujejo. Akcija se bo sicer nadaljevala tudi po prenehanju oglaševanja. Med otroki zaposlenih bodo izbrali najbolj nadarjene mlade glasbenike in jih k nadaljnjemu glasbenemu razvoju spodbudili z dvoletno štipendijo.