• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Neustrašna deklica« je najboljša družbeno odgovorna akcija leta 2017

Letošnji vrh poročila The Good Report, razvrstitve najboljših družbeno odgovornih akcij, se le malo razlikuje od rezultatov oglaševalskih festivalov. Tudi tu prednjačita akciji »Neustrašna deklica« in »Spoznajte Grahama«, nagrajenca tekmovanj Cannes Lions, Epica, Clio in LIA.

Avtorji Gunnovega poročila (The Gunn Report, po novem pa The Gunn 100), ki vsako leto razvrščajo oglaševalske agencije in njihova dela na podlagi osvojenih nagrad na največjih svetovnih oglaševalskih festivalih, so znova združili moči z neprofitno organizacijo ACT Responsible in predstavili The Good Report, poročilo o najboljših družbeno odgovornih oglaševalskih akcijah leta 2017.

Ocenili so 1045 kampanj, ki jih je 680 oglaševalskih agencij pripravilo za 850 oglaševalcev iz 80 držav. »Ne gre za zapletene kriterije ali kategorije, zgolj za odlično delo v dober namen,« pravijo avtorji poročila. Poročilo vključuje je vključenih 40 akcij, od tega 31 za nevladne organizacije, institucije in fundacije, 9 pa za podjetja.

Najboljše družbeno odgovorne akcije leta 2017 so:

1 akcija: »Neustrašna deklica« (»Fearless Girl«), agencija: McCann New York, oglaševalec State Street Corporation

2. akcija: »Ugasni« (»Switch it off«), agencija: Ogilvy Berlin, oglaševalec: Amnesty International

3. akcija: »Spoznajte Grahama« (»Meet Graham«), agencija: Clemenger BBDO, oglaševalec: Transport Accident Commission

4. akcija: »Evan«, agencija: BBDO New York, oglaševalec: Sandy Hook Promise

5. akcija: »Prva pametna ura z Braillovo pisavo« (»The First Braille Smartwatch«), agencija:  Serviceplan Germany, oglaševalec: Dot Incorporation

Najuspešnejše agencije leta 2017 na področju družbene odgovornosti

1. BBDO New York (ZDA)

2. McCann New York (ZDA)

3. Ogilvy Berlin (Nemčija)

4. Clemenger BBDO Melbourne (Avstralija)

5. Serviceplan München (Nemčija)

Najuspešnejše agencijske mreže leta 2017 na področju družbene odgovornosti

1. BBDO

2. FCB

3. McCann Worldgroup

4. Ogilvy & Mather

5. Young & Rubicam

Najuspešnejši oglaševalci leta 2015 na področju družbene odgovornosti

1. Amnesty International

2. WWF

3 UNICEF

4 Red Cross

5. Greenpeace

Vseh 40 akcij si lahko ogledate tukaj.