• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalske naložbe naj bi se v letu 2018 povečale za 5 odstotkov

Globalno naj bi oglaševalci spletnemu oglaševanju v letu 2018 namenili za 40 milijard dolarjev (32 milijard evrov) več kot pa televizijskemu. Večji del rasti »poganjajo« oglaševanje na družbenih omrežjih ter prikazno video- in mobilno oglaševanje, ugotavlja Zenith.

Raziskovalno podjetje Zenith je objavilo napoved o vrednosti oglaševalskega trga za leto 2018. Skupno naj bi se prihodki od oglaševanja povečali za 5 odstotkov v primerjavi z letom 2017 in naj bi do konca leta dosegli 468 milijard evrov.

Napovedi kažejo, da se bo oglaševanje na družbenih omrežjih povečalo za več kot petino (21 odstotkov) na skupaj 47 milijard evrov, videooglaševanje pa za 19 odstotkov na 26 milijard dolarjev. Z 42 odstotki deleža v spletnem oglaševalskem kolaču vodi oglaševanje na iskalnikih, a naj bi bila njegova rast manjša, in sicer 10-odstotna. Vrednost oglaševanja na iskalnikih naj bi tako dosegla 77 milijard evrov. 

Mobilno oglaševanje ostaja paradni konj spletnega oglaševanja

Naložbe v mobilno oglaševanje naj bi se po napovedih Zenitha povečale za četrtino. S tem bo predstavljalo skoraj 60 odstotkov vseh naložb v spletno oglaševanje in 24-odstotni delež skupnih oglaševalskih naložb.