• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gunnovih 100: Medijska agencija leta je MediaCom UK, oglaševalec pa Unilever

Največkrat nagrajena medijska akcija lanskega leta je McDonaldsova »Dostava na podlagi zmogljivosti« (»Capacity Based Delivery«). Največkrat nagrajena medijska agencija je britanska podružnica MediaComa, ki je tudi največkrat nagrajena agencijska mreža. Med oglaševalci po medijski odličnosti v oglaševanju najbolj izstopa Unilever, med blagovnimi znamkami pa Nike.

Pri  britanski publikaciji The Gunn Report, ki po novem izdaja poročilo Gunn Media 100,  so v najnovejši razvrstitvi ovrednotili kreativnost, inovativnost in učinkovitost pri uporabi medijev ter razvrstili tudi najboljše medijske agencije in največkrat nagrajene oglaševalce v medijih. Pri razvrščanju so upoštevali osvojene nagrade na najpomembnejših globalnih, regijskih in nacionalnih tekmovanjih za medijsko kreativnost.

Sestavine najboljših akcij – podatki, izpostavljenost na dogodkih in partnerstva

»Opažamo, da oglaševalci pametno uporabljajo podatke o ciljnih uporabnikih, da oglaševalske strategije temeljijo na izpostavitvah na dogodkih in da med podjetji potekajo partnerstva, ki omogočajo nove priložnosti na trgu,« je razvrstitev povzela Emma Wilkie, izvršna direktorica Gunn Reporta. Rdečo nit zmagovitih akcij lahko torej strnemo v tri vidike:

  • Uporaba podatkov spodbuja svežino v medijskem razmišljanju. Ponavljajoča se tema na lestvicah, saj znamke za pridobitev konkurenčne prednosti uporabljajo več različnih virov podatkov.
  • Strategija, osnovana na dogodku, pomaga znamki, da izstopa. Medtem ko se znamke trudijo biti opažene v razdrobljenem medijskem okolju, se povečuje osredotočenost na »dogodke«, kot so Super Bowl, olimpijske igre ali predsedniške volitve. Ti dogodki pritegnejo tako množice kot tudi medije.
  • Partnerstva so ključna za medijsko strategijo, ki cilja na mlade.Grajenje partnerstev z organizacijami ali posamezniki (torej vplivneži), ki imajo svoj doseg, sta ključna elementa medijske strategije.

Največkrat nagrajene akcije:

»Dostava na podlagi zmogljivosti«, oglaševalec: McDonald’s, agencija: OMD Singapore, država: Singapur

»Hungerithm«, oglaševalec: Snickers in 7-Eleven, agencija: MediaCom Melbourne/Clemenger BBDO, država: Avstralija

»Reword«, oglaševalec: Headspace, agencija: Leo Burnett Melbourne/Starcom Melbourne, država: Avstralija

»Brivski diplomant«, oglaševalec: Gillette, agencija: MediaCom Mumbai, država: Indija

»Bradshaw madež«, oglaševalec: Tide, agencija: Saatchi & Saatchi New York/Hearts & Science New York, država: ZDA

»Najboljši dan mojega življenja«, oglaševalec: Shell, agencija: MediaCom London

»Sport Chek – Najhitrejša olimpijska kampanja!«, oglaševalec: Sport Chek, agencija: Touché PHD! Montreal, država: Kanada

»Oglas nasilnežev«, oglaševalec: Canadian Safe School Network, agencija: Touché PHD! Toronto, država: Kanada

»Yasmin's Sex-Ed Revolution«, oglaševalec: Yasmin, agencija: PHD Shanghai, država: Kitajska

»Všečkaj mojo odvisnost«, oglaševalec: Addict'Aide, agencija: BETC Paris, država: Francija

Največkrat nagrajene medijske agencije:

1. MediaCom London (Velika Britanija)

2. PHD New York (ZDA)

3. Mindshare Mumbai (Indija)

4. PHD            Shanghai (Kitajska)

5. Mindshare Shanghai (Kitajska)

Največkrat nagrajene medijske agencijske mreže:

  1. MediaCom
  2. PHD Worldwide
  3. OMD Worldwide
  4. Mindshare Worldwide
  5. Starcom

Največkrat nagrajene znamke:

  1. Nike
  2. McDonald's
  3. Snickers
  4. Dove  
  5. Netflix

Največkrat nagrajeni oglaševalci:

  1. Unilever
  2. Procter & Gamble
  3. Mars
  4. Nike
  5. McDonald's

Največkrat nagrajeni holdingi:

  1. WPP
  2. Omnicom Group
  3. Interpublic Group
  4. Publicis Groupe
  5. Dentsu

Največkrat nagrajene države:

  1. ZDA
  2. Velika Britanija
  3. Avstralija
  4. Indija
  5. Združeni arabski emirati