• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalska agencija Dwayna Johnsona predstavlja prvi oglas

Hollywoodski igralec Dwayne Johnson je mislil skrajno resno, ko je septembra lani napovedal ustanovitev agencije Seven Bucks. Tako je že predstavil prvi oglas v partnerstvu s športno blagovno znamko Under Armour, v katerem oglašuje linijo oblačil Chase Greatness.

V središču napol oglasa in  napol motivacijskega videa na prvi pogled ni veliko zgodbe. Medtem ko Johnson, znan tudi po vzdevku The Rock, pripoveduje svojo življenjsko zgodbo, gledalci spremljajo njegov trening. Med drugim nam zaupa, kako je bil sicer dober nogometaš, a ne dovolj dober za profesionalno raven. Pri 23-ih letih je bil tako brezposeln z le sedmimi dolarji v žepu (od tod tudi ime agencije). Kot pravi, mu je preostalo le eno, da ne bi »oplel«, in sicer trdo delo. In prav takšnim garačem so namenjena oblačila pod znamko »Project Rock«, ki jo je The Rock v sodelovanju z Under Armourjem predstavil marca 2016.

Malce pozneje, septembra 2017, je Johnson, ki je pri 45-ih letih verjetno na vrhuncu kariere, napovedal ustanovitev lastne oglaševalske agencije s poslovno partnerko Dany Garcia.

Chet Gulland, vodja marketinga pri Seven Bucks, je oglaševalsko akcijo opisal kot dodajanje vrednosti izdelku, ki je več kot samo izdelčna linija s sporočilom.

»Želeli smo si vzeti minuto za premislek in ponovno zastaviti vizijo, ki bi bila bolj vključujoča. In pri tem ni pomembno, od kod ste. Dokler ste pripravljeni garati, ste del našega projekta,« je povedal Bulland. Ob tem je poudaril, da agencija Seven Bucks ni sodelovala le pri ustvarjanju oglaševalske akcije, temveč tudi pri razvoju izdelkov in njihovem pozicioniranju.

Oglas bodo primarno predvajali na Johnsonovih profilih na družbenih omrežjih, kjer ima skupaj več kot 172 milijonov sledilcev.