• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Po branju brifa sploh ni bilo vprašanj«

Jamnica, ena največjih hrvaških blagovnih znamk je v leto 2018 vstopila z novo kreativno agencijo ZOO, prej so namreč sodelovali z agencijo Imago. Po mnenju Marina Ostojića, kreativnega direktorja v ZOO-ju, je bil na natečaju odločilen dober brif. Z njim smo se pogovarjali tudi o prepletanju tradicije s kreativnostjo.

Tudi v Sloveniji zelo priljubljena Jamnica veliki jubilej praznuje delavno. Z letom 2018 so sklenili sodelovanje z zagrebško oglaševalsko agencijo ZOO, poleg tega pa so predstavili akcijo »V vsakem trenutku«. V sodelovanju z marketinškim oddelkom je agencija ZOO dobila nalogo razviti novo komunikacijsko strategijo. Kot so povedali v agenciji, je bilo komunkacijsko območje do zdaj vezano na hrano in funkcionalnost, zdaj pa so to želeli razširiti še na druge »situacije«, kjer se pije Jamnica. To pomeni tudi več ciljnih skupin, ki do zdaj niso bile vključene v oglase te blagovne znamke.

Dober brif, dobra rešitev

Kot je za MM pojasnil Marin Ostojić, je agencija ZOO na natečaju zmagala že januarja lani, prvi skupni projekt pa je pravkar ugledal luč sveta. »Povabilo ene od največjih hrvaških blagovnih znamk je priložnost, da pokažemo, česa smo sposobni. Govora je tako o kreativnem kot tudi strateškem vidiku. Naše razmišljanje in kreativne rešitve za blagovno znamko so naročnika prepričale, da smo postali njihova glavna agencija,« pripoveduje sogovornik. Kot največjo zanimivost pa izpostavlja dejstvo, da po branju brifa s kolegi niso imeli niti enega vprašanja, niti najmanjše potrebe po »rebriefu«.

»Bil je izvrstno napisan, z dobrim vpogledom v ciljne skupine in jasno zastavljenimi cilji in pričakovanji. To poudarjam, ker govorimo o zelo redki situaciji. Pisanje brifa je velika umetnost, stanje na trgu pa zelo kompleksno,« je zadovoljen sogovornik. Ob tem doda, da je včasih s strani naročnika zares težko celostno povezati vse podrobnosti, ki jih potrebuje agencija pri svoji kreativni rešitvi. A prav to je po njegovem mnenju pripomoglo k najboljši rešitvi in s tem zmagi na natečaju.

Tradicionalno še ne pomeni konservativno

Od sodelovanja z Jamnico Ostojić pričakuje veliko, prvi odzivi pa so zelo dobri. »Jamnica nam je pokazala, da se drži tradicije, hkrati pa je pripravljena dopustiti kreativi, da si da duška. Že zdaj se veselimo prihodnjih projektov in izzivov, ki jih bomo pač morali premagati. Sicer pa tradicionalno še ne pomeni konservativno. Predvsem to smo se o Jamnici naučili v teh nekaj mesecih sodelovanja.«