• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lewis Hamilton je novi globalni ambasador znamke Tommy Hilfiger

Pri modni blagovni znamki Tommy Hilfiger so napovedali, da bo štirikratni svetovni prvak v formuli 1 Lewis Hamilton od pomladi 2018 njihov globalni ambasador moške kolekcije oblačil. Hkrati so predstavili tudi globalno celostno oglaševalsko akcijo.

V sporočilu za javnost je podjetje zapisalo, da partnerstvo odraža strateško zavezo družbe Tommy Hilfiger, da gradi na svoji močni dediščini moških oblačil in še naprej pospešuje globalno rast svojega segmenta za moške, s čimer k svoji znamki privablja naslednjo generacijo navijačev.« Teh je precej, saj ima Hamilton samo na Facebooku več kot 4 milijone sledilcev.

Globalna oglaševalska akcija vključuje ekskluzivne napovedne videe, tiskovine in spletno ter zunanje oglaševanje. Podprta bo tudi z izstopajočimi dejavnostmi za potrošnike, s katerimi bodo še naprej poudarjali znamkin edinstven pogled na pop kulturo po vsem svetu. Akcija za moško kolekcijo oblačil bo potekala skupaj z oglaševanjem ženske kolekcije, kjer pa sodeluje manekenka Gigi Hadid, globalna ambasadorka za ženske.

Kampanji za moške in ženske sta se združili, ko sta Lewis Hamilton in Gigi Hadid prijela za volan avtomobila Mercedes-AMG GT S na dirkališču Pocono Raceway in z avtokamero (»dash cam«) posnela video prve skupne vožnje po dirkalni pisti. Video, ki ga je režiral Matt Baron, razkriva, kako se odzoveta na vozne veščine drug drugega.