• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Po 17 letih se razhajata Harvey Nichols in Adam & Eve DDB

Britanski trgovec višjega cenovnega razreda Harvey Nichols je prekinil sodelovanje z dolgoletno kreativno agencijo Adam&EveDDB in brez natečaja izbral TBWA London.

Deborah Bee, ki je postala vodja marketinga v Harvey Nicholsu, je hitro zavihala rokave. Nihče pa ni pričakoval, da bo »odpustila« agencijo, s katero niso le sodelovali 17 let, temveč gre tudi za eno največkrat nagrajenih agencij v zadnjih letih.

Namesto njih je Leejeva izbrala agencijo iz matičnega holdinga Omnicom. Z agencijo TBWA je sicer že sodelovala kot urednica interne revije pri še enem visokocenovnem trgovcu Harrods. Razlog naj bi bil v odločitvi za bolj »ciljan pristop« k oglaševanju. Iskali naj bi namreč alternativo za »oznamčene akcije«.

Harvey Nichols je eden tistih britanskih trgovcev, ki vsako leto tradicionalno navdušujejo z božičnimi akcijami. Sodelovanje agencije in trgovca je bilo bogato tudi s stališča osvajanja nagrad na oglaševalskih tekmovanjih, saj so med drugim na mednarodnem festivalu kreativnosti v Cannesu skupaj osvojili kar 6 velikih nagrad. Spodaj objavljamo nekaj najboljših oglasov, ki so zaznamovala sodelovanje.