• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ožjem izboru za oglaševalca leta je pet podjetij

V tretjem, zaključnem krogu glasovanja za nagrado oglaševalcu leta, bo znano, kdo izmed petih finalistov – to so A1 Slovenija, Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Hofer trgovina, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije – si najbolj zasluži to stanovsko priznanje. Zmagovalca bodo razglasili na zaključni prireditvi 27. SOF-a, ki bo 13. aprila 2018 v hotelu Kempinski v Portorožu.

Oglaševalec leta je letna stanovska nagrada, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ). Kot je za MM povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, ta ne temelji zgolj in samo na številu prejetih nagrad. »Pomembni so tudi dejavniki, kot so celostna komunikacijska odličnost, kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, inovativnost pri doseganju ciljnih skupin ter izvirnost bodisi v preteklem letu bodisi  v daljšem časovnem obdobju.« Pomembno vlogo ima tudi spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov kot tudi strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.

Navedeno so upoštevali tudi člani SOZ v drugem krogu glasovanja. Na podlagi seštevka osvojenih točk iz nagrad (50 odstotkov) in glasov članov zbornice (50 odstotkov) je v ožjem izboru pet finalistov, in sicer A1 Slovenija, Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Hofer trgovina, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije.

»Tudi zaradi načina izbora prejemnika priznanja Oglaševalec leta 2017 – osvojene nagrade prinašajo pomembne točke – se bo komisija zaključnega kroga odločala med petimi oglaševalci, ki vsi sodijo med prepoznavna in ugledna podjetja, ki so na trgu prisotna že vrsto let,« je še povedala Briščikova.