• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Modna znamka Dimensione Danza se je vrnila v Slovenijo

V Slovenijo se po treh letih vrača modna blagovna znamka Dimensizone Danza, ki navdih išče v svetu plesa.

Foto: Katja Kodba

Največ zaslug za vrnitev te blagovne znamke ima Zala Brodnik Rahne, zastopnica za Dimensione Danza Slovenija. »Dimensione Danza je znamka, ki jo spremljam praktično od začetka, in moram reči, da sem jo zadnja tri leta, ko je pri nas ni bilo več možno kupiti, močno pogrešala. Takrat se mi je porodila ideja, da bi jo morda lahko jaz pripeljala nazaj. Želja je postajala vse močnejša, kmalu prerasla v dejanja in z današnjim dnem postala resničnost,« je na uradni predstavitvi povedala Brodnik Rahnetova.

Blagovno znamko Dimensione Danza sta v Milanu ustanovila nekdanja baletka  Nadia Necchi in njen mož Enrico Baroni, sicer priznani stilist. Leta 1983 je nastala prva kolekcija oblačil s pridihom plesnega sveta. Navdih sta našla na Broadwayu, kjer sta opazovala oblačila plesalcev med vajami in v telovadnicah.

Dimensione Danza je svoja vrata odprla v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC, v zgornjem pritličju Hale A.