• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unilever sledi P&G-ju, marketinške izdatke so skrčili skoraj za tretjino

Oglaševalski velikani še naprej močno krčijo proračune za marketing. Za P&G-jem je drastične ukrepe uresničil še njegov veliki tekmec Unilever, ki vedno več marketinških aktivnosti opravi interno.

Foto: Unilever

Februarja smo poročali, da je leto za svojim tekmecem P&G-jem tudi Unilever povzdignil glas proti tehnološkim podjetjem in pomanjkljivemu nadzoru vsebin.V svojem poročiluza leto 2017 tako velikan na področju izdelkov široke potrošnje navaja, da so stroške za marketinške aktivnosti znižali za 30 odstotkov, predvsem zaradi tega, ker jih zdaj izvajajo znotraj podjetja in manj sodelujejo z zunanjimi agencijami.

Unilever je leta 2016 ustanovil interno »agencijo« U-studios, ki s 17 pisarnami deluje v 12 državah. Z njo so želeli slediti potrošnikom in njihovim spremenjenim navadam, predvsem pa so želeli najti rešitev za naraščajočo uporabo programov za blokiranje spletnih oglasov. »Več vsebin ustvarjamo znotraj hiše. Naših 17 enot ustvarja vsebine hitrejše in 30 odstotkov cenejše kot pa zunanje agencije,« pojasnjujejo v poročilu.  

Unileverjeve navedbe naj bi bile le vrh ledene gore oziroma napoved, da bodo veliki oglaševalci postopoma vedno več marketinških aktivnosti poskušali ustvariti sami. Kot piše portal AdWeek, je največji oglaševalski holding na svetu WPP letos letos zabeležil enega največjih padcev delnic v svoji zgodovini.