• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola na Japonskem vstopa v kategorijo alkoholnih pijač

Mešanje alkoholnih pijač s kokakolo ni nov izum. A za japonski del Coca-Cole očitno predstavlja dovolj dobro poslovno priložnost za nov izdelek, imenovan Chu-Chi. Gre za mešanico tradicionalnega žganja shōchū in tonika.

Foto: Pixabay

Chu-Chi bo na voljo v več okusih, kot sta limeta in grozdje, in naj bi vseboval tudi do 9 odstotkov alkoholnega deleža. Najbrž se sprašujete, zakaj »le« 9 odstotkov? Preprosto, pijače z več kot 9-odstotno vsebnostjo alkohola so precej bolj obdavčene.

»Nikoli nismo eksperimentirali z razvojem lastne alkoholne pijače, to je primer inovacije in je zunaj naših ustaljenih izdelkov. Zdelo se nam je smiselno, da to poskusimo. Vendar pa naj ljudje ne pričakujejo, da bodo kaj podobnega videli tudi drugod po svetu. Čeprav veliko trgov postaja podobnih japonskemu, pa gre v tem primeru za zelo specifično kulturo. Veliko izdelkov zato tukaj nastane in tudi ostane,« je povedal Jorge Garduño, predsednik Coca-Cole na Japonskem.

Po nekaterih raziskavah naj bi na Japonskem sicer cvetela prodaja že pripravljenih alkoholnih pijač; po podatkih Euromonitorja naj bi se lani njihova prodaja povečala za 13 odstotkov.