• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novelus v novo desetletje delovanja vstopa z novo podobo

Mariborska agencija Novelus je ob jubilejnem, desetem letu delovanja, prenovila svojo celostno grafično podobo. Spremembam sledi tudi novi slogan Colourful Minds (Barvite misli), ki opisuje ne le ekipo agencije, temveč tudi njene storitve.

Za angleški slogan so se po pojasnilu agencije odločili zaradi vse večje prisotnosti na tujih trgih, kot so Hrvaška, Srbija, Avstrija in Nemčija. Zasnova nove celostne podobe temelji na barvitem izrisu črk Novelus, ki se odraža tudi v ozadju posameznih tiskovin. Preskok predstavlja tudi celostna uporaba raznolikih barvnih odtenkov, ki na zabaven in mladosten način prikazujejo, da je agencija v zadnjem desetletju povečala promet za več kot 70 odstotkov, svojo ekipo pa povečala na 15 sodelavcev.

»Celostna grafična podoba je urejena za poslovni svet s temnim ozadjem in pisanimi črkami, za tiste bolj zabavne in kreativne trenutke pa so oblikovalci razvili bolj razgibano in zabavno grafično podobo, ki se prav tako odraža na vizitkah, tiskovinah in drugje,« so za MM povedali v agenciji.