• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nichinih 15 let

Jutri lahko čestitate ne le svojim boljšim polovicam, temveč tudi oglaševalski agenciji Nicha. S sloganom »Nova ženska v mestu« se je agencija namreč slovenski javnosti predstavila prav 8. marca leta 2003. Ob jubileju so prenovili tudi spletno stran.

 8. marca pred petnajstimi leti je bila z novičnikom in sloganom »Nova ženska v mestu« ustanovljena agencija Nicha, ki jo vodita sestri Marjeta Kirn Kljajič in Lidia Pavlin. »Ko smo ustanavljali novo nišno agencijo, se nam je ime Nicha (ang. niche) ponujalo kar samo. Ker se je lansiranje Niche zgodilo prav na ženski praznik, torej 8. marec 2003, pa se nam je rojstvo in oznanilo ženske (agencije) zdel lep poklon prazniku. Seveda pa je vse skupaj osmislil moški, to je umetniški direktor Sandi Radovan,« se spominja Kljajičeva.

Ljubezen na prvi projekt

Od ustanovitve se je zvrstilo ogromno projektov z več kot 200 različnimi naročniki. In kot pravi sogovornica, bi težko katerega posebej izpostavili. Poudarja namreč, da se vsakega naročnika še vedno lotijo s srcem in enakim kreativnim nabojem kot v začetnih, zagonskih letih. »Še vedno nam je vsak projekt enak izziv; od oblikovanja ene poslovne vizitke do snovanja celostne oglaševalske akcije. Z nekaterimi naročniki delamo skupaj že 15 let, to je bila »ljubezen na prvi projekt«. In tem smo iskreno hvaležni za zaupanje in iskrenost, ker le tako lahko nastanejo dobri končni izdelki.«

Leta grejo mimo, energija ostaja

»Vožnjo« skozi 15 let delovanja agencije sogovornica opiše kot vsako podjetniško pot, ki jo spremljajo vzponi in padci. »Turbulentna leta recesije, pa malo mirnejša zadnja leta. Vendar se trudimo še vedno iskati in zapolnjevati nove in nove niše, ki pa še vedno so; le še več truda in (tudi osebne) energije je treba vlagati. Okolje je bolj konkurenčno in spremenljivo kot kdaj koli prej.« In če bi lahko vzela telefon in poklicala v Nicho leta 2003? »Tukaj nova »vražja ženska v mestu« – let’s rock! « se nasmeje Kirn Kljajičeva.