• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Samsungovo oglaševanje gre v nebo

Južnokorejski proizvajalec elektronike si z oglaševanjem želi najvišje, saj bodo oglaševali na najvišji stavbi sveta. Na z LED-zasloni obdani stolpnici Burj Khalifa v Dubaju bo Samsung oglaševal tudi nova telefona S9 in S9+.

Samsung je s tem postal prva blagovna znamka, ki bo oglaševala na najvišji zgradbi na svetu, ki v višino meri skoraj 830 metrov. Oglaševanje novega telefona bo sledilo tudi na zunanjim površinah drugod po svetu, poleg tega pa tudi na spletu, televiziji in v drugih medijih.

»Akcija odraža spoštovanje naše zapovedi nenehnemu inoviranju. Gre za še en poskus premikanja meja, tako kot to počnemo z našimi izdelki in storitvami. S šovom na Burj Khalifi potrošnike nagovarjamo na način, kot danes tudi sami komunicirajo,« je povedal YH Lee, globalni direktor marketinga pri Samsungu.