• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Propiar obeležuje svojo 12-letnico s številnimi novostmi

Družba za strateško komuniciranje Propiar je februarja obeležila dvanajsto leto delovanja. Ob tej priložnosti so predstavili sedem specializacij v različna področja komuniciranja. Lansirali so tudi novo spletno stran in prenovili celostno grafično podobo.

V sklopu agencije so razvili specializacije na področjih digitalnega komuniciranja (Prodigital), internega komuniciranja (Inprocom), družbene odgovornosti (Pro4all), analitike in raziskovanja (Prosearch), upravljanja sprememb in odnosov z mediji, prav tako pa ohranjajo oddelek Procoachinga.

»Digitalna doba je v naš vsakdan vnesla izrazite in hitre spremembe, hkrati pa je s seboj prinesla kar nekaj izzivov tudi za področje odnosov z javnostmi. To se spreminja s svetlobno hitrostjo, pri tem pa odnosi z mediji predstavljajo vedno manjši del dela komunikatorjev,« usmeritev v specializacije pojasnjujejo v Propiarju.

Poskrbeli so tudi za novo, mediatizirano spletno stran. Kot pravijo, ne gre za »tipično korporativno spletno stran, ki zgolj predstavi, kdo smo, kaj delamo in kdo so naši naročniki, temveč prevzema vlogo medija – ponuja novice in tako daje naročnikom priložnost, da preko nje obveščajo o svojih novostih«.

Pred kratkim smo pisali, da je Propiar dobil novo izvršno direktorico - Anjo Petrovčič.