Podjetje Eligma, ki sodeluje z družbo BTC, razvija spletno platformo, ki bo poenostavila in optimizirala spletno nakupovanje.
Družba BTC je kot soustanoviteljca podjetja Eligma d.o.o podprla skupino mladih strokovnjakov, ki razvijajo novo spletno platformo ELIGMA, katere glavni cilje je, da s pomočjo umetne inteligence in tehnologije blockchain uporabnikom omogoči varno, transparentno in sodobno nakupovanje. V uporabo naj bi prišla do konca leta 2018, razvojna skupina pa za 17. april 2018 napoveduje tudi izdajo kriptožetonov.
Razvoj platforme bo potekal v več fazah. Testno obdobje se bo začelo aprila letos v BTC CITY Ljubljana na t.i. spletni tržnici in naj bi trajalo do septembra 2018. V tem času bodo testni uporabniki in testni spletni trgovci na platformi že aktivni in bodo lahko dobili ali ponujali informacije o izdelkih na območju BTC Cityja. Plačilo bo poleg klasičnih plačilnih sredstev možno tudi z izbranimi kriptovalutami.
V drugi fazi (ki se začne predvidoma konec leta 2018) bo platforma preko umetne inteligence omogočila personalizacijo nakupovanja z virtualnim asistentom. »Preko mobilne denarnice bodo potrošniki deležni enotnega programa zvestobe in bodo vse nakupe izvajali na preprost in učinkovit način. S tem ne bodo več zapravljali dragocenega časa za obisk različnih spletnih trgovin, primerjavo cen, pogojev nakupa in specifikacij izdelkov. Vse to bo namesto njih opravila Eligma,« pojasnjujejo v družbi BTC.
Vsi izdelki, kupljeni preko Eligme, bodo na platformi zabeleženi v osebnem seznamu lastnega imetja. »Tako bo uporabnik v vsakem trenutku vedel, koliko je vreden posamezen izdelek. Platforma bo s primerjavo vrednosti na trgu tudi svetovala, kdaj je izdelek dosegel starost, ko ga je smiselno prodati preko Eligme na spletnem trgu rabljenih izdelkov.«
Kot so še povedali v družbi, bo BTC City s tem pilotskim projektom zaživel kot enotno nakupovalno središče, v katerem bosta povezana fizični in digitalni svet. O pomenu blockchain tehnologije in start-upov ter dolgoročni BTC-jevi (digitalni) viziji smo se v 441. številki Marketing magazina pogovarjali z Damjanom Kraljem, članom uprave in direktorjem za marketing in trženje v družbi BTC City.