• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BTC City skupaj z Eligmo na poti naprednega spletnega nakupovanja

Podjetje Eligma, ki sodeluje z družbo BTC, razvija spletno platformo, ki bo poenostavila in optimizirala spletno nakupovanje.

Foto: BTC City

 Družba BTC je kot soustanoviteljca podjetja Eligma d.o.o podprla skupino mladih strokovnjakov, ki razvijajo novo spletno platformo ELIGMA, katere glavni cilje je, da s pomočjo umetne inteligence in tehnologije blockchain uporabnikom omogoči varno, transparentno in sodobno nakupovanje. V uporabo naj bi prišla do konca leta 2018, razvojna skupina pa za 17. april 2018 napoveduje tudi izdajo kriptožetonov.

Razvoj platforme bo potekal v več fazah. Testno obdobje se bo začelo aprila letos v BTC CITY Ljubljana na t.i. spletni tržnici in naj bi trajalo do septembra 2018. V tem času bodo testni uporabniki in testni spletni trgovci na platformi že aktivni in bodo lahko dobili ali ponujali informacije o izdelkih na območju BTC Cityja. Plačilo bo poleg klasičnih plačilnih sredstev možno tudi z izbranimi kriptovalutami.

V drugi fazi (ki se začne predvidoma konec leta 2018) bo platforma preko umetne inteligence omogočila personalizacijo nakupovanja z virtualnim asistentom. »Preko mobilne denarnice bodo potrošniki deležni enotnega programa zvestobe in bodo vse nakupe izvajali na preprost in učinkovit način. S tem ne bodo več zapravljali dragocenega časa za obisk različnih spletnih trgovin, primerjavo cen, pogojev nakupa in specifikacij izdelkov. Vse to bo namesto njih opravila Eligma,« pojasnjujejo v družbi BTC.

Vsi izdelki, kupljeni preko Eligme, bodo na platformi zabeleženi v osebnem seznamu lastnega imetja. »Tako bo uporabnik v vsakem trenutku vedel, koliko je vreden posamezen izdelek. Platforma bo s primerjavo vrednosti na trgu tudi svetovala, kdaj je izdelek dosegel starost, ko ga je smiselno prodati preko Eligme na spletnem trgu rabljenih izdelkov.«

Kot so še povedali v družbi, bo BTC City s tem pilotskim projektom zaživel kot enotno nakupovalno središče, v katerem bosta povezana fizični in digitalni svet. O pomenu blockchain tehnologije in start-upov ter dolgoročni BTC-jevi (digitalni) viziji smo se v 441. številki Marketing magazina pogovarjali z Damjanom Kraljem, članom uprave in direktorjem za marketing in trženje v družbi BTC City.