• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V novem oglasu za film Tomb Raider je glavni junak Lucozade

Energijska pijača Lucozade in agencija Grey London sta se v novem oglasu lotila »njene svetosti« videoiger, Tomb Raiderja. Napovedniku filma, ki na filmska platna prihaja 15. marca 2018, so dodali nekaj drugačnega pridiha.

Lucozade s šestimi milijoni dolarjev vrednim partnerstvom s filmom Tomb Raider oglašuje novi slogan »Energija premaga vse« (»Energy Beats Everything«). V oglasu (verjetno zaradi Lucozada) glavna junakinja filma Lara Croft počne to, kar pač počne najbolje. Govorimo o pretepanju, skakanju z velikih višin, nebeških skokih, še več pretepanja in plezanju. Vso akcijo v »napovedniku« pospremi tudi napovedovalec, ki bolj spominja na komentatorja nogometnih tekem.

»Tomb Raider je za Lucozade predstavlja idealno partnerstvo, s katerim želimo doseči novo občinstvo. Po filmu Čudežna ženska (Wonder Woman) je javnost še naprej lačna močnih ženskih likov,« je povedala Caroline Pay, glavna kreativna direktorica v agenciji Grey London.