• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: »Inovativnost imamo že v genih«

Na naslovnici prve letošnje, že 441. številke Marketing magazina je mag. Damjan Kralj, član uprave in direktor za marketing in trženje v BTC-ju. Z njim smo se pogovarjali vse od pomena start-upov za BTC City preko njihove digitalne platforme, vodenja in športa do vizionarstva Jožeta Mermala.

Na območju ljubljanskega BTC Cityja je v minulih letih zrasla močna skupnost zagonskih podjetij, ki uspešno delujejo na svetovni ravni. Vodstvo družbe BTC zdaj novo priložnost vidi v tehnologiji blockchain, zato si, kot pravi naš sogovornik, prizadevajo, da bi postali stičišče za podjetja, ki bodo z naprednimi tehnologijami tlakovala prihodnost. »Eden izmed mojih pomembnih ciljev je, da bi na območju BTC Cityja ustvarili tako imenovano »blockchain community«, skupnost startupov, ki svoje priložnosti išče v tehnologiji veriženja podatkovnih blokov. Ti start-upi so za nas pomembni, ker se od njih učimo, določenim pa lahko tudi mi pomagamo. Radi bi, da takšna skupnost sobiva z nami, saj bomo tako tudi mi močnejši, uspešnejši in naprednejši. Vse, kar delajo in ustvarjajo mladi in vse, kar je novo, je vedno zanimalo našega predsednika Jožeta Mermala. Z mladimi se namreč hodi v prihodnost,« v naslovnem intervjuju pripoveduje mag. Damjan Kralj.

V aktualni številki pišemo tudi o bruto vrednosti oglaševanja v Sloveniji, ki se je v letu 2017 povečala za skoraj deset odstotkov. Prvi pregled leta kaže na rast vseh kanalov. Z letom 2018 sta z nami nova kolumnista. Z veseljem predstavljamo Petro Krulc in Denisa Oštirja. Pišemo tudi o sodobnem marketingu avtomobilov, saj nove generacije s seboj prinašajo nove potrebe in nove navade. Poslovili smo se od revidiranih podatkov o prodanih nakladah tiskanih medijev (RPN). Bo podatke sploh kdo pogrešal? V sodelovanju z Gorenjem predstavljamo Karima Rashida in njegove zadnje oblikovalske izlete v neznano. Slovensko oglaševanje prehaja v zrela leta. Številni ustanovitelji agencij iz osemdesetih let prejšnjega stoletja že iščejo naslednike. Kako jih pametno izbrati?

MM NOVICE

Zoran Savin je novi direktor Zavoda IAB Slovenija

Obogateni letaki

Slovenci še vedno kupujemo premišljeno

Projekta RPN ni več. Kaj sledi?

KOLUMMNE

Denis Oštir: Je vsebina res vse, ali ni nič?

Janja Božič Marolt: Ljubezen na prvi pogled

Petra Krulc: Amazonka Pika Von Teese Orleanska

Aljoša Bagola: Kako ne biti pomemben?

Božidar Novak:10 let je bilo dovolj

MED AGENCIJAMMI

MM-ova akcija leta 2017

SOF vabi k prijavi del

Mirka Modrinić: »Vedno je pravi čas za pogumne«

Mladi kreativci: Medeja Kraševec

Outstanding 2017

MMARKETING

Sezonska specialiteta: korporativni video

Les Binet: Najboljša strategija je doseči čim več ljudi!

Izmenjava znanj je ključna za boljše zadovoljevanje potrošnikovih potreb

Nelipot, znamka, ki ne hodi več bosa

Dvajset let spletnega vseveda Googla

TRENDI

Vse, kar morate vedeti o partnerskem marketingu

»Odnosi z javnostmi so prevečkrat deklica za vse«

Življenjski slog potrošnikov narekuje (tudi) prihodnost avtomobilov

Naslednike se največkrat vzgaja že v samem podjetju

DIGITALNO

CES 2018: Tehnološke novosti, ki jih morate poznati

Facebook je odvrgel rokavice – kaj pa zdaj?

Kako do odlične (digitalne) uporabniške izkušnje?

KREATIVNO

Sedemdeseta, »oranžna« leta oblikovanja

»Ribje palčke so vrhunski oblikovalski izdelek«

Karim Rashid: »V oblikovanju strah ne obstaja«

Svet brez ponudbe in oglasov