• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Starcom, ClemengerBBDO in Unilever na vrhu lestvice WARC100

WARC, analitično podjetje za oglaševalsko in medijsko učinkovitost, je objavil lestvico WARC100. Med kreativnimi agencijami najbolj izstopa adam&eveDDB, med medijskimi Starcom Chicago, med oglaševalci pa Unilever. Med akcijami je bila najučinkovitejša Arielova »#ShareTheLoad«.

Lestvica WARC100 razvršča globalno najboljše marketinške akcije in podjetja glede na učinkovitost in strateški nastop. Je merilo marketinške kreativnosti, ki oglaševalcem omogoča primerjavo svoje uspešnosti v stroki. Vsako leto sledi in primerja rezultate več kot 2000 zmagovalnih akcij z 80 tekmovanj v učinkovitosti in strategijah z vsega sveta. Po strogi metodologiji nato sestavijo vsakoletno lestvico najučinkovitejših akcij, agencij, oglaševalcev in znamk.

V letošnji razvrstitvi pri WARC-u poudarjajo tri trende. Prvič, marketing z namenom deluje. Vendar pride do izraza le, ko je namen blagovne znamke premeteno vezan na njen izdelek oziroma storitev (glej Arielovo akcijo). Drugič, očiten je čedalje večji strateški pomen odnosov z javnostmi. In tretjič, učinkovite blagovne znamke s svojimi akcijami ciljajo na dolgi rok.

Najučinkovitejše akcije:

1. Akcija: »#ShareTheLoad«, naročnik: Ariel,  agencija: BBDO Mumbai, Indija

2. Akcija: »Švedska številka« (»The Swedish Number«), naročnik: Švedska turistična organizacija, agencija: INGO Stockholm, Švedska

3. Akcija: »Skrb šteje« (»Care Counts«), naročnik: Whirlpool, agencija: Ketchum Chicago, ZDA

4. Akcija: »Spoznajte Grahama« (»Meet Graham«), naročnik: Transport Accident Commission, agencija: Clemenger BBDO, Nova Zelandija

5. Akcija: »McWhopper«, naročnik: Burger King, agencija: Y&R Auckland, Nova Zelandija

6. Akcija: »Van Gogh BnB«, naročnik: Art Institute of Chicago, Leo Burnett Chicago, ZDA

7. Akcija: »Hungerithm«, naročnik: Snickers, agencija: Clemenger BBDO Melbourne, Avstralija

8. Akcija: »John Lewisova božična akcija« (»John Lewis Christmas Campaigns«), naročnik: John Lewis, agencija: adam&eveDDB London, Velika Britanija

9. Akcija: »Reword«, naročnik: Inštitut za psihično zdravje mladostnikov Headspace, agencija: Leo Burnett Melbourne, Avstralija

10. Akcija: »Predstavljajte si možnosti« (»Imagine the Possibilities«), naročnik: Barbie, agencija BBDO San Francisco, ZDA

Najučinkovitejše kreativne agencije

1. Clemenger BBDO, Melbourne (Avstralija)

2. Colenso BBDO, Auckland (Nova Zelandija)

3. BBDO New York (ZDA)

4. BBDO India, Mumbaj (Indija)

5. Droga5 New York (ZDA)

Najučinkovitejše medijske agencije

1. Starcom, Chicago (ZDA)

2. Mindshare Istanbul (Turčija)

3. Spark Foundry, Chicago (ZDA)

4. PHD Šanghaj (Kitajska)

5. Manning Gottlieb OMD, London (Velika Britanija)

Najučinkovitejše digitalne agencije:

1. DigitasLBi, Chicago (ZDA)

2 Ketchum Chicago (ZDA)

3. Leo Burnett/Arc Worldwide, Chicago (ZDA)

4. Weber Shandwick, New York (ZDA)

5. Team Unilever Shopper, New York (ZDA)

Najučinkovitejše agencijske mreže

1. BBDO

2. Ogilvy & Mather

3. McCann Worldgroup

4. DDB

5. OMD

Najučinkovitejši oglaševalski holdingi

1. Omnicom

2. WPP

3. Interpublic

4. Publicis Groupe

5. Dentsu

Najučinkovitejše blagovne znamke

1. Burger King

2. Ariel

3. Mastercard

4. IBM

5. Vodafone

Najučinkovitejši oglaševalci

1. Unilever

2. PepsiCo

3. Mars

4. Procter & Gamble

5. Heineken

Najučinkovitejše države

1. ZDA

2. Velika Britanija

3. Avstralija

4. Indija

5. Nova Zelandija