• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Forbes se širi v Evropo

Ameriška poslovna revija Forbes je ob stoletnici napovedala povečano prisotnost v Evropi in odprla pisarno v Londonu.

Poslovna revija Forbes je najbolj znana po lestvicah najvplivnejših in najbogatejših ljudi in organizaciji dogodkov z znanimi osebnostmi. V zadnjih letih se je vsebinsko razširila, prenovila spletno stran in močno povečala spletno prisotnost. Decembra 2017 naj bi forbes.com obiskalo 60 milijonov uporabnikov. Z nedavnim prevzemom britanskega poslovnega portala The Memo napovedujejo vsebine, »prilagojene evropskim bralcem in oglaševalcem.«

Alex Wood, dozdajšnji urednik portala The Memo, je postal urednik evropskega dela družbe Forbes Media. Napovedali so prve tuje izdaje, namenjene bralcem v Monaku, Belgiji, Luksemburgu in na Nizozemskem.

Trenutno naj bi imel Forbes v Evropi okrog 200 večinoma zunanjih sodelavcev, kar naj bi se z uradnim odprtjem pisarne precej povečalo skupaj s stalnimi sodelavci. Redno bodo začeli z objavami razvrstitev »30 pod 30« (»30 under 30«), prvega so objavili letos januarja.

Forbes je intenzivnejšo prisotnost v Evropi napovedal 100 let po ustanovitvi. Leta 1917 je izšla prva izdaja revije, ki sta jo ustanovila B. C. Forbes in Walter Drey.