• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sledi zajcu in pojdi na koncert

Eden od zaščitnih znakov oglasov britanskega telekoma O2 je simpatični modri zajec. V novem oglasu ob spremljavi glasbe The Chemical Brothers nas nagovarja k več druženja.

 Akcija, ki jo je pripravila britanska agencija VCCP, je nadaljevanje lanske. Ta je potrošnike nagovarjala, da se v življenju ne zgodi vse samo od sebe. Tokratna poudarja moč doživetij z najbližjimi. Živimo v času večurnega (večdnevnega?) igranja videoiger, neposrednih prenosov in gledanja serij na zahtevo prek računalnika in mobilnih naprav. To se seveda ne more primerjati z »živo« izkušnjo, na primer z obiskom koncerta.

V oglasu, ki spominja na videospot, spremljamo vsakdanje ljudi pri še bolj vsakdanjih opravilih. Dokler ne srečajo modrega zajca. In koga ne bi presenetil obisk zajca, sploh če »prinese« brezplačne vstopnice za koncert? Ker pa hočejo ljudi »odvrniti« od samevanja na Facebooku, YouTubu, Snapchatu in ostalih digitalnih kanalih, bo O2 z akcijo #FollowTheRAbbit prisoten na vseh.