• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na konferenci inOrbit 18 o izkoristku digitalnih kanalov

Slovenska digitalna agencija Red Orbit 15. in 16. marca 2018 četrto leto zapored organizira konferenco inOrbit 18. Rdeča nit konference, ki se iz Kongresnega centra Brdo letos seli v portoroški hotel Bernardin, je rast in razvoj poslovanja na digitalnih kanalih.

»Cilj je udeležencem zagotoviti znanje, potrebno za povečanje obsega poslovanja na digitalnih kanalih, izboljšanje dobičkonosnosti ter pospešitev rasti podjetja,« je povedal Andraž Štalec, direktor Red Orbita.

Udeleženci bodo lahko prisluhnili predavanjem o vsebinskem marketingu, optimizaciji spletnih strani, orodju Google AdWords, oglaševanju na Facebooku, vplivnostnem marketingu, glasovnih iskanjih, pogovornih botih, marketinški avtomatizaciji, spletni analitiki in optimizaciji spletnih strani. Organizator je letos v program uvrstil tudi delavnice.

Na govorniškem odru se bodo med drugim zvrstili:

  • Purna Virji, strokovnjakinja za področju plačljivega oglaševanja;
  • Jeff Sauer, večkrat imenovan med 25 najvplivnejših strokovnjakov plačljivega oglaševanja;
  • Liraz Margalit, psihologinja in strokovnjakinja za spletno vedenje potrošnikov v podjetja Clicktale;
  • Jason Miller, strokovnjak za vsebinski marketing, zaposlen v podjetju LinkedIn;
  • Marcus Tandler, osebnost leta 2017 po izboru European Search Awards;
  • Bart Schutz, strokovnjak s področja psihologije potrošnika.

Podrobneje si lahko o programu konference preberete tukaj.