• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cockta se ob 65-letnici vrača na začetek

Atlantic Grupa je na internem dogodku predstavila novo celostno grafično podobo legendarne slovenske pijače. Cockta bo tako svoj 65. rojstni dan letošnjega marca praznovala v novi celostni grafični podobi.

Podobno kot lani pri predstavitvi Coctinega izdelka Black Tonic je Atlantic Grupa tudi novo pozicioniranje celotne blagovne znamke Cockta najprej predstavila  svojim najboljšim ambasadorjem – zaposlenim. Motivacijsko-izobraževalni dogodek so na začetku februarja pripravili v Portorožu v nekdanjem skladišču soli  za več kot 930 zaposlenih v Atlantic Grupi, ki se vsakodnevno ukvarjajo s Cockto.

Vrnitev h koreninam

»Nova podoba je posledica premišljene strateške odločitve, saj moramo slediti trendom in vzbuditi tudi pozornost mladih, ki so potrošniki prihodnosti,« pojasnjujejo pri Cockti. Navdih za novo preobleko pijače, za katero je leta 1953 recept razvil Emerik Zélinka, črpajo iz njenih korenin. Modra barva je njeno promocijo spremljala namreč ob njeni prvi predstavitvi leta 1953.

»Ker spoštujemo tradicijo, smo v novo celostno podobo vključili tudi kolaž vseh dosedanjih podob, s katerimi je Cockta nagovarjala potrošnike, vsaka od njih je bila v svojem času napredna in je pustila svoj pečat. Na takšen način se Cockta povezuje s tistimi, ki so tako kot ona ohranili avtentičnost.«

Novi slogan »Tvoja Cockta. Tvoja stvar.« je Cocktin poklon tistim, ki živijo za svojo »stvar« in svetu pogumno pokažejo, kdo so.