• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mercedes-Benz je za svojo globalno agencijsko mrežo izbral Publicis Groupe

Publicis bo za Mercedes ustanovil posebno agencijo, ki bo skrbela za kreativne rešitve in digitalne komunikacije. Dogovor ne velja za področje ZDA, Nemčije in Kitajske.

Nova agencija bo imela sedež v Berlinu. Njena glavna dolžnost bo skrb za »kreativno in digitalno transformacijo« Mercedesa na 40 trgih. Vodili jo bodo Justin Billingsley, direktor Publicis Communications, Maggie Lonergan, ki bo direktorica za področje Evrope, in Claire Molyneux, ki bo vodila preostala področja. Mercedes bo v Nemčiji, ZDA in na Kitajskem sicer še naprej sodeloval z mrežo BBDO, ki je bila Publicisov glavni tekmec na več mesecev dolgem natečaju.

Mercedes je po razvrstitvi Brand Finance 20. najvrednejša blagovna znamka na svetu in eden največjih oglaševalcev med avtomobilisti. In kot je pri Publicisu že tradicija, je direktor holdinga Arthur Sadoun svojim sodelavcem namenil nekaj besed v videoposnetku (zgoraj).