• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unilever žuga tehnološkim velikanom

Keith Weed, vodja marketinga pri Unileverju, je Facebooku, Googlu in drugim digitalnim platformam zagrozil z umikom oglaševanja. Očita jim, da še vedno niso storili dovolj glede pomanjkanja transparentnosti.

Leto za svojim tekmecem P&G-jem je tudi Unilever povzdignil glas proti tehnološkim velikanom in pomanjkljivemu nadzoru vsebin. Kot je Weed povedal na ponedeljkovem srečanju vodij IAB v Kaliforniji, podjetje ostro obsoja širjenje vsebin na družbenih omrežjih in pomanjkljiv nadzor v primeru otrok. Na lanskem srečanju je na govorniškem odru besnel Mark Pritchard, vodja blagovnih znamk pri P&G-ju, ki je pozval celo k bojkotu. Del groženj je tudi uresničil.

Luknje v nadzoru naj bi rušile zaupanje njihovih kupcev in partnerskih podjetij. Keith Weed je zato napovedal konec sodelovanja s platformami, ki teh standardov ne bodo mogle zagotoviti. In z več kot 2 milijardama dolarjev težkim proračunom za digitalno oglaševanje je napoved lahko velika brca v zadnjo plat katere koli platforme.

Unilever medtem skupaj z IBM-om nadaljuje razvoj projekta, ki temelji na tehnologiji blockchain. S tem želijo povečati transparentnost in zaupanje med oglaševalskimi partnerji. Tehnologija bi omogočala transparentno naročanje objav in preverjanje narejenega. Na ta način se bodo podjetja obvezala k uporabi ustreznih platform, vsebin in načinov.