• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Gunnovih 100: »Spoznajte Grahama« najboljša akcija, Volkswagen Group pa vodilni oglaševalec

Največkrat nagrajena akcija lanskega leta je »Spoznajte Grahama« (»Meet Graham«) Komisije za preprečevanje prometnih nesreč iz avstralskega Melbourna. Največkrat nagrajena agencija je brazilska agencija AlmapBBDO, največkrat nagrajena agencijska mreža pa BBDO. Med oglaševalci po kreativni odličnosti v oglaševanju najbolj izstopa Volkswagen, med blagovnimi znamkami pa Nike.

Gunnovih 100 (nekdanji The Gunn Report), globalni indeks kreativne odličnosti v oglaševanju, vsako leto razvrsti najboljše oglaševalske akcije, agencijske mreže in agencije ter oglaševalce glede na nagrade, ki so jih osvojili na 45 mednarodnih, regijskih in nacionalnih oglaševalskih tekmovanjih. 

Pri Gunn Reportu v okviru letošnjih rezultatov pri visokouvrščenih akcijah beležijo tri bistvene značilnosti. Za razliko prejšnjih let je bilo leto 2017 leto, ko so blagovne znamke v marketinških aktivnostih poudarjale svoj družbeni in okoljevarstveni namen. Drugič, ustvarjalci nagrajenih akcij so uspešno povezovali kreativnost z možnostmi, ki jih odpira tehnološki razvoj. In tretjič, med televizijskimi oglasi opažajo visoko stopnjo čustvene komponente in odlično produkcijo.

Največkrat nagrajene celostne oglaševalske akcije:

  1. »Spoznajte Grahama« (»Meet Graham«), naročnik: Transport Accident Commission, agencija: Clemenger BBDO Melbourne
  2. »Neustrašna deklica« (»Fearless Girl«), naročnik: State Street Global Advisors, agencija: McCann New York
  3. »Program za zamenjavo otrok« (»Child Replacement Programme«), naročnik: Pedigree, agencija: Colenso BBDO Auckland
  4. »Evan«, naročnik: Sandy Hook Promise, agencija: BBDO New York
  5. »Neskončne možnosti« (»Endless Possibilities«), naročnik: Getty Images, agencija: AlmapBBDO Sao Paulo
  6. »Ekskurzija na Mars« (»The Field Trip to Mars«), naročnik: Lockheed Martin, agencija: McCann New York
  7. »Mi smo superljudje« (»We're The Superhumans«), naročnik: Channel Paralympics, agencija: 4Creative London
  8. »Landcruiser Emergency Network«, naročnik: Toyota, agencija: Saatchi & Saatchi Sydney
  9. »Neskončni stadion« (»Nike Unlimited Stadium«), naročnik: Nike, agencija: BBH Singapore
  10. »Všečkaj mojo odvisnost« (»Like My Addiction«), naročnik: Addict'Aide, agencija BETC Paris

Največkrat nagrajene agencije:

  1. AlmapBBDO São Paulo, Brazilija
  2. BBDO New York, ZDA
  3. Dentsu Tokyo, Japonska
  4. adam&eveDDB London, Velika Britanija
  5. McCann New York, ZDA
  6. Wieden+Kennedy Portland, ZDA
  7. Clemenger BBDO Melbourne, Avstralija
  8. BETC Paris, Francija
  9. DAVID Miami, ZDA
  10. Colenso BBDO, Nova Zelandija

Največkrat nagrajene agencijske mreže

  1. BBDO Worldwide
  2. McCann Worldgroup
  3. Ogilvy & Mather
  4. DDB Worldwide
  5. Leo Burnett
  6. TBWA Worldwide
  7. J. Walter Thompson
  8. Young & Rubicam
  9. Saatchi & Saatchi
  10. Wieden+Kennedy

Največkrat nagrajeni oglaševalski  holdingi

  1. Omnicom Group
  2. WPP
  3. Interpublic Group
  4. Publicis Groupe
  5. Dentsu
  6. Havas Group
  7. Hakuhodo DY Group
  8. MDC Partners
  9. BlueFocus Communication Group
  10. Accenture

Največkrat nagrajene blagovne znamke:

  1. Nike
  2. Volkswagen
  3. IKEA
  4. Getty Images
  5. McDonald's
  6. Audi
  7. Burger King
  8. Snickers
  9. Adidas
  10. Netflix

Največkrat nagrajeni oglaševalci:

  1. Volkswagen Group
  2. Mars
  3. Nike
  4. Procter & Gamble
  5. IKEA
  6. Samsung
  7. Heineken
  8. The Carlyle Group
  9. Alphabet
  10. Restaurant Brands International

Največkrat nagrajene države:

  1. ZDA
  2. Velika Britanija
  3. Avstralija
  4. Nemčija
  5. Francija
  6. Brazilija
  7. Japonska
  8. Argentina
  9. Tajska
  10. Kanada