• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nikejeva oda Londonu

V oglasu, polnem športnih in glasbenih zvezdnikov, Nike slavi raznolikost Londončanov.

Če se spomnite Nikejeve akcije »The Next Level« (2008), ki jo je režiral britanski režiser Guy Richie, potem boste uživali tudi v akciji »Nothing Beats Londoner«.   V oglasu poleg nogometnih zvezdnikov Edena Hazarda in Harryja Kana ter dolgoprogaša Moja Faraha nastopa še 250 amaterskih športnikov. In tu se Nike in oglaševalska agencija Wieden+Kennedy London izkažeta v vsej svoji veličini. Tenisači, ragbisti, borci, akrobati vseh vrst in celo hokejist (hokej je v Veliki Britaniji eden najmanj priljubljenih športov) opozarjajo, kako zelo težko je doseči športni uspeh. V okviru akcije je Nike »aktiviral« tudi svojih 75 sponzoriranih športnikov, ki bodo obiskali lokalne skupnosti v Londonu.

P. S. Bodite pozorni na fanta na kolesu.