Projekt »Laško x NK Maribor«, pri katerem so sodelovali Pivovarna Laško, NK Maribor in Luna\TBWA, je bil nagrajen z bronastim priznanjem na tekmovanju »Best of Europe« Evropskega sponzorskega združenja (ESA). Čestitamo!
Spomnimo, projekt »Laško x NK Maribor« je na konferenci SPORTO 2017 zmagal v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo za aktivacijo sponzorstva NK Maribor in akcijo »Stava«. S tem se je uvrstil na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awads. Za nagrado se je potegoval v konkurenci projektov blagovnih znamk Samsung (Velika Britanija), Nestle (Finska), Vodafone (Irska), Telenor (Norveška), Silva (Švedska), Piraeus Bank (Srbija), DKB (Nemčija), Motivate (Hrvaška)
Pri nastajanju in izvedbi projekta so sodelovali Pivovarna Laško kot sponzor, nosilec pravic NK Maribor in prijavitelj Luna\TBWA. Ker so potrošniki pivo Laško dojemali kot »pivo mojega očeta«, so se odločili, da to percepcijo spremenijo z aktivacijo že 25 let trajajočega sponzorstva NK Maribor.
V šestih mesecih so predstavili celostno oglaševalsko akcijo »Laško Stava« z glavnima junakoma Marcom Tavaresom, kapetanom NK Maribor, in Sebastjanom Cimirotičem, nekdanjim nogometašem NK Olimpija, ki sta stavila za steklenico Laškega. Ustvarili so bogato spletno vsebino in celo spremenili embalažo piva, da bi počastili uvrstitev NK Maribor v Ligo prvakov.
Sorodni članki
- SPORTO 2019 predstavlja (digitalno) zakulisje regate Ocean Race
- SPORTO 2018: Kateri so najboljši projekti na področju sponzorstev in marketinga v športu?
- »Laško x NK Maribor« med najboljšimi sponzorskimi projekti v Evropi
- Bi predstavili svoj projekt sponzorstva ali športnega marketinga?
- SPORTO 2016: Nagrajeni najboljši projekti na področju sponzorstev in marketinga v športu