• Facebook
  • Twitter
  • RSS

52. Super Bowl je oglaševalce »stal« 334 milijonov evrov

Za 49 minut oglasov med 52. Super Bowlom so oglaševalci televizijski mreži NBC namenili 334 milijonov evrov. Gre za drugi največji skupni vložek v zgodovini.

Foto: Pixabay

Letošnji finale lige ameriškega nogometa NFL je ponudil presenečenje na igrišču, veliko pa se je dogajalo tudi z oglaševalskega vidika. Oglaševalske naložbe vanj so lani znašale rekordnih 338 milijonov evrov, v oglaševanje na Super Bowlu 2018 pa so podjetja vložila malce manj, in sicer 334 milijone evrov. Skupna dolžina predvajanja oglasov je bilo letos 49 minut in 35 sekund, kar je dve minuti manj kot lani.

Med oglaševalci so vodili avtomobilisti in pivovarji. Anheuser-Busch InBev in Fiat Chrysler Automotive sta vsak zakupila po štiri minute oglaševalskega bloka, Toyota pa tri. Z 62 oglasi je oglaševalo 45 blagovnih znamk. V uredništvu MM-a nam je bil sicer najbolj všeč oglas za detergent Tide. Priporočamo, da ga ne gledate v knjižnici, kinu ali na sestankih.